Uudised

Mainor: praktiline turundusõpe aitab ühildada töö ja hariduse
Eesti Ettevõtluskõrgkoolist Mainor (EEK Mainor) on aastate jooksul saanud hariduse sajad turundajad. Kui enamasti astutakse kõrgkooli koolipingist, siis Mainoris on lõviosa õppijatest ettevõtjad või juba tegusad turundajad, kelle sooviks on kas karjääris edasi liikuda või oma ettevõttesse panustada.

Rain Teimann: loovtegevuse eest peab maksma
Loovkonkursil Kuldmuna 2021 sai Elutööpreemia tunnustuse Eesti reklaami algusaegade ühe legendaarseima agentuuri Vatson & Vatson eestvedaja Rain Teimann. Vestlesime Teimanniga mineviku tegudest, millises seisus on reklaamimaastik ning mis suunas on see liikumas.

Elus ja äris loeb ainult see, kuidas me paneme inimesi enda ümber tundma
Tipprestoranide Lee ja Lore bistroo omanik ja juht Kristjan Peäske räägib restoranide saamislugudest, juhtimisstiilist „hell surve“, inimestest, lugude jutustamise olulisusest ja paljust muustki põnevast.

Aetheri looja Hannes Unt: loodan, et meie töö inspireerib looma detailideni läbi mõeldud lahendusi
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 Grand Prix võitnud Unt & Co. poolt esitatud Aether Audio Eyewear on tulevikku vaatav rahvusvaheline bränd. Vestlesime Aetheri ühe looja Hannes Untiga, kes on Aether ning milline tulevik terendab silme ees.

Barbora uus turundusjuht Argo Kubja – unistada pole aega, vaja on “Tänaku tempot”!
Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee turundust hakkab vedama nii era- kui avaliku sektori organisatsioonide turunduse köögipoole kui ka Eesti startup-skeenega sina peal olev Argo Kubja, kelle hinnangul tuleb toidu- ja kodukaupade e-poodide konkurentsitihedal turul edukas olemiseks kogu aeg “Tänaku tempos” gaasi vajutada.

Digiaasta 2021. Ülevaade Kuldmunale esitatud paremikust.
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 digižürii rõõmustas tänavuse taseme üle, millest võib vaid järeldada, et kodukootud munad maitsevad eriti hästi. Teeme kokkuvõtte töödest, mis paistsid teistest enim silma ja paitasid meeli.

Cannes Lions 2021 kokkuvõte
Seda, et piirangud võimendavad loovust, on öelnud mitte ainult käesoleva aasta Cannes Lions filmižürii esimees, Adam & Eve Chief Creative Officer Richard Brim*, vaid ka Urmas Villmann aastaid tagasi ühel toredal reklaamikonkursi lõunal ja küllap ei ole siinse lugeja seas kedagi, kes selle väitega ei nõustuks.

Aljona Kozlova: Globaalne sotsiaalmeedia e-kaubanduse turg kasvab lähiaastatel kuni 31%
Suurimate sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpooli sõnul on koroonapandeemia märkimisväärselt suurendanud sotsiaalmeedia e-kaubanduse osakaalu ning prognoosib tubli kasvu jätkumist ka lähiaastatel.

Eestis tegutseva sotsiaalmeedia platvorme koondava ettevõtte emafirma väärtus ületas kahe miljardi dollari piiri
Sotsiaalmeedia hiidude Facebook, Snapchat, TikTok ja LinkedIn partner, meediaettevõte Aleph Holdings, sai 470 miljoni dollari suuruse rahasüsti. Aleph Holdingu alla kuulub ka Eestis tegutsev ettevõte Httpool, mis esindab Euroopas ja Aasias juhtivaid digimeedia platvorme.