Uudised

Omniva turunduse suurte hangete aasta
“Omniva turundus ja kommunikatsioon on kahe viimase aasta jooksul sööstnud ulatuslikust kokkuhoiust koroonakriisi toel sündinud tõusulainesse. Ning kuna seniste heade partneritega on lepingud lõppemas, on 2021 ka uute suurte turundushangete aasta,” kirjutab Kaja Sepp, Omniva kommunikatsiooni- ja turundusjuht.

Kuula: Kuldmuna 2021 järelseminarid. Osa I
Kuldmuna järelseminaride esimeses osas teevad tagasivaate konkursile AV meedia žürii, PR-žürii, digižürii, reklaamižürii ja disain II žürii esindajad. Teine osa, kus sõna saab üritusturunduse žürii ja pakendi/brändingu ehk disain I žürii on kuulamiseks TULI portaalis ja Kuldmuna lehel 21. juulil 2021.

Nobel Digitali ja Sportlandi koostöös loodud e-pood paistis silma ka Google’ile
Baltikumi suurimal spordipoodide ketil Sportlandil oli 2020. aasta märtsis plaan e-pood luua, kuid rahvas armastas poes kohal käia, polnud veebipoe arendusplaanid kõrge prioriteediga. Kui esimese koroonalaine ajal riigid lukku pandi, polnud peale mõtte e-poest, arvestatavat veebilehtegi mitte. Koostöös Nobel Digitaliga sai e-poest juba mõne kuuga arvestatav müügikanal. E-poe edu torkas silma Google’i spetsialistidele ning Nobel kutsuti esinema e-kaubanduse tulevikku vaatlevale üritusele “Future of Retail and eCommerce”, mis toimub tavaliselt igal suvel Dublinis, kuid tänavu terviseriskide tõttu veebis.

Saku Õlletehas pakendab multipakid 100% taaskasutatud kilesse
Saku Õlletehas hakkas sel suvel enimlevinud Saku õllede purkide kuuspakkide pakendamisel kasutama sajaprotsendiliselt taaskasutatud kilet ning aasta teises pooles saavad uue keskkonnasõbralikuma ümbrise kõik kuuspakid; kokku vähendab joogitööstus selle sammuga õhkupaisatavate heitmete (CO2) kogust aastases arvestuses 81 tonni võrra.

Aasta PR agentuur 2021: tulemuslike ja eristuvate tööde taga seisab hästi koostöötav tiim
Kuus aastat Eesti PR maastikul tegutsenud kommunikatsioonibüroo Optimist Public pärjati 2021. aasta Kuldmuna konkursil Aasta suhtekorraldusagentuur 2021 tiitliga. Mida on täna tarvis kuldseteks kampaaniateks, kuidas sünnivad edulood ning kuidas läheb 2021. aasta PR agentuuril, rääkisime agentuuri partner Mari-Liis Ahvenaga.

Prisma uueks kommunikatsioonijuhiks asus Liina-Jaanika Seisler
Prisma uue kommunikatsioonijuhina alustanud Liina-Jaanika Seisler vastutab ettevõtte sise- ja väliskommunikatsiooni eest ning hakkab koordineerima vastutustundliku ettevõtluse valdkonda.

Pardirallist läbi ühe ettevõtte silmade
Hoolimata keerulisest koroona-aastast ja inimeste vaimsest ning füüsilisest väsimusest, püstitas Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu poolt algatatud Pardiralli 2021. aastal omamoodi rekordi – kõik partsportlased leidsid endale omaniku rekordkiirusel. Inimesed tahavad aidata väikeseid kangelasi ning nende peresid, kes võitlevad homse nimel. Kuidas siduda heategevus ettevõtte põhitegevusega? Credit24 räägib oma kogemusest.

EMORi uuring: Kõige tuntum agentuur on Tank, kõige kõrgemalt hinnati disainiagentuuri Refleks
Kantar Emori poolt TULI tellimusel turundusvaldkonna otsustajate seas läbi viidud uuringust selgus, et kõige tuntumate turunduskommunikatsiooni agentuuride esikolmiku moodustavad reklaamiagentuur Tank, disainiagentuur Velvet ja reklaamiagentuur Division.