Prisma uueks kommunikatsioonijuhiks asus Liina-Jaanika Seisler
Prisma uue kommunikatsioonijuhina alustanud Liina-Jaanika Seisler vastutab ettevõtte sise- ja väliskommunikatsiooni eest ning hakkab koordineerima vastutustundliku ettevõtluse valdkonda.
Seisler puutus kaubanduse köögipoolega lähemalt kokku elades USA-s ja töötades seal Amazoni e-toidukaubanduse harus. “Kaubandusvaldkond on mulle südamelähedane. Prisma puhul meeldib mulle väga ettevõtte missioon pakkuda väga kvaliteetset kaupa ja laia valikut, pöörates seejuures tähelepanu ka soodsale ostukorvile,” ütles Seisler. “Kommunikatsiooni roll, eelkõige organisatsiooni sees, muutub üha olulisemaks. Sidus ja järjepidev sisekommunikatsioon hoiab meeskonda heas toonuses ja aitab raskustega toime tulla.”
Lisaks sise- ja väliskommunikatsioonile hakkab Seisler vedama Prisma vastutustundlikkuse programmi. “Programmi üks olulisemaid eesmärke on vähendada toidukadu. Kuigi see on olnud Prisma fookuses ka varem, on veel hulk radasid, kus vastutustundlikku teed käia. Koostöö Toidupangaga on üks hea näide seni tehtust,” ütles uus kommunikatsioonijuht. “Mul on hea meel, et Prisma mõistab suure ettevõttena oma rolli muutuste kujundaja ja eestvedajana.”
Liina-Jaanika Seisler on varem töötanud avalike suhete konsultandina haridusministeeriumis ja keskkonnaministeeriumis ning üle kümne aasta ajakirjanduses.
Prisma Peremarket AS tegutseb Eestis alates 2000. aastast. Ketil on Tallinnas, Tartus ja Narvas ühtekokku üheksa kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd pea 900 inimesele.