14.07.2021

Coca-Cola Baltikumi uueks kommunikatsioonijuhiks sai Mariliis Sepper

Coca-Colaga liitunud Mariliis Sepper soovib rääkida senisest enam sotsiaalse vastutuse ja jätkusuutlikkuse teemadel.

Pildil Mariliis Sepper

Sepperi sõnul on Coca-Colal võimalik teha oma klientide heaks palju rohkem, kui pakkuda jooke. “Ettevõttel on võimalik kõnetada suurt osa ühiskonnast – kutsuda üheskoos tegutsema ja muutuma, nägema vaeva meie ja meie planeedi heaolu nimel. Täiendav tähelepanu vastutustundlikule ettevõtlusele on kindlasti üks praeguse aja olulisemaid suundi,” ütles Sepper.

Uue kommunikatsioonijuhi eesmärgiks on seista hea turundus- ja brändikommunikatsiooni ning ettevõtte korporatiivse maine eest Baltikumis. “Mul on hea meel panustada kõigile tuntud ja armastatud brändide eduloo jätkumisse. Isegi sellise suurettevõtte nagu Coca-Cola puhul nõuab ajaga kaasas käimine pidevat tööd ja uusi lähenemisi, et püsida pildis ja konkurentsis,“ ütles uus kommunikatsioonijuht.

Enne Coca-Colaga liitumist töötas Sepper Riigi Kinnisvaras, kus ta vastutas nii sise- kui ka väliskommunikatsiooni eest. Senine töökogemus hõlmab suurel hulgal erinevaid kommunikatsiooni- ja turundusprojekte kinnisvara, hariduse ning spordi valdkondades. Ta on tegutsenud era- ja avalikus sektoris ning erinevates rahvusvahelistes ettevõtetes.

Varem Coca-Cola kommunikatsiooni juhtinud Nele Normak liigub edasi ettevõtte Baltikumi valitsussuhete juhi ametikohale.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt