26.07.2021

TULI uus liige Lennuk: päris palju on veel konservatiivset suhtumist

Saage tuttavaks TULIuue liikmega – Lennuk Agency!

Pildil Lennuk Agency looja Anna Peterson.

Kes on Lennuki looja? Kuidas sai alguse teie agentuur?

Lennuki looja olen mina, Anna. Alustasime 2010. aastal kodulehtede loomise ja disainimisega. Kuna mind ennast kodulehed liigselt ei eruta, siis teadsin, et sellega asi ei piirdu. Tekstid, graafilised katsetused, video – vot see paneb mõtted lendama ja inspiratsiooni tööle. Nii kutsusime oma tiimi multimeediaspetsialisti Enriko Lille ja lõime 2012. aastal täisteenust pakkuva reklaamiagentuuri, kus iga tiimiliige tegeleb just selle osaga, mis teda sütitab. Otsustasime, et tiimina tahame olla osa tervest protsessist – loovidee väljatöötamisest kuni valmislahenduseni ja selle eksponeerimisele valitud meedias. Selle viimase kogemiseks liitusin 2012. aastal meediaagentuuriga Inspired Universal McCann.  

Mille poolest teie agentuur erineb? Mida teete teisiti kui teised? 

Me valime tegemiseks projekte, mis ennast päriselt inspireerivad. Kui disain, siis julge, võibolla isegi kedagi häiriv, peaasi, et sihtrühma kõnetab ja su äri edule kaasa aitab! 

Lisaks kõnekale reklaamikeelele armastame analüüse. Meeldib, kui lahendused on algstaadiumis läbitestitud ja toovad tänu sellele tulemused.

Tutvustage palun enda tiimi.

Meil on kolmeliikmeline tuumiktiim ning lisaks projektipõhised artistid.

  • Anna Peterson – loov- ja projektijuht
  • Jörgen Alunurm – kunstiline juht ja disainer
  • Enriko Lill – multimeediaspetsialist

Milliseid enda tehtud töid te esile tooksite? Mille üle olete kõige uhkemad? 

Väga hea tulemuse sai koostöös Anett Kuttiga Apollo Kino Ülemiste avamiskampaania. Apollo kinokülastus tõusis sel perioodil 5000lt 22000le.  

Väga meeldis ka koostöö Kerli Reinholmiga Gjensidige kindlustusest, mille eesmärk oli kampaaniaperioodil koguda 500-lt inimeselt nõusolek, et tohime neile saata Gjendisige kindlustuse häid pakkumisi. Kokku jättis enda andmed aga pea 3000 inimest.

Kuidas maastikul praegu olukord on, kuidas mõjutas koroonakriis ja kuidas taastusite? Mida see teile õpetas?

Praeguseks on olukord minu hinnangul päris hästi taastunud. Eks see koroonaaeg oli majanduslikus ja emotsionaalses mõttes kõigi jaoks keeruline. Samas pani see loovuse topeltefektiivsusel tööle – lõime lahendusi, mille peale ehk muidu poleks osanud tullagi.

Mis on teie ambitsioonid? 

Hästi tore on teha projekte, kui kliendid tulevad hullustega kaasa ning kui julgetakse käiku minna lahendustega, mis esmapilgul ehmatavad.

Samas on päris palju veel sellist konservatiivset suhtumist. Ehk sinna tahakski jõuda – klientidelt rohkem usaldust ja julgust teha kreisisid lahendusi. Eeluuringud ja analüüsid võiksid anda selleks piisava kindluse. 🙂

Enda üks lemmiknäide on ka Kuldmunal Kirju Muna vääriliseks tunnistatud Nice Creami pakendidisain. Ka siin tuli alguses korralikku selgitustööd teha, et, kui on soov niigi kirjus läätiseriiulis silma hakata, on vaja hullu panna. Töötas!

lickmetiliscrem
Nice Creami pakendidisain. Lennuk Agency.

Miks otsustasite TULI-ga liituda?

Tore on ju oma valdkonna inimestega ühist communityt hoida.

Lennuk on TULIuus liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt