02.08.2021

Barbora uus turundusjuht Argo Kubja – unistada pole aega, vaja on “Tänaku tempot”!

Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee turundust hakkab vedama nii era- kui avaliku sektori organisatsioonide turunduse köögipoole kui ka Eesti startup-skeenega sina peal olev Argo Kubja, kelle hinnangul tuleb toidu- ja kodukaupade e-poodide konkurentsitihedal turul edukas olemiseks kogu aeg “Tänaku tempos” gaasi vajutada.

Barbora uus turundusjuht Argo Kubja.

Enne Barboraga liitumist tänavu mais vedas Kubja Tradehouse Ilukaubamaja turundust. Varasemalt on tal agentuuri kogemus veel Baltikumi Coca-Cola Hellenicuga, Hesburger Balticsi, Hilti Balticsi, Tervise Arengu Instituudi, Sotsiaalministeeriumi ja paljude teistega.

“Barbora on huvitav väljakutse, sest valdkonnas on väga tugev konkurents ning siin ei saa hetkegi unistama jääda – edukas olemiseks peadki pidevalt Tänaku tempos rallit kaasa tegema,” vaatab Argo Kubja ise eesootavale. “Olen alati hinnanud võimalust end proovile panna ja areneda selle käigus turundajana – siinkohal oli vägagi õpetlik möödunud pisut enam kui aasta Covidi pandeemia ajal Tradehouse’is. Seega kui Barborast tuli kutse siinse tiimiga liitumiseks, ei kahelnud ma hetkekski, et siin on võimalus seda teha.”

Nüüdseks loodetavasti kohe-kohe läbi saava koroonapandeemia suurima õppetunnina näeb Argo Kubja – kelle tiim viiliti poole õhemaks – oskust väiksema ressursiga efektiivselt ja nutikate lahendustega turundada. “Piirangutejärgselt pidime ehitama ka tiimi, kes mitte ainult ei hoiaks saavutatud taset, vaid seaks ka viiruse tingimustes eesmärgiks kasvu ning selleni ka jõudsime – 2020 õnnestus meil ühtse meeskonnaga kasvatada Tradehouse’i käivet pea 3 miljoni võrra ning tõsta ilukaubamaja nähtavust kordades,” märgib ta.

Barbora eelistena näeb Argo Kubja asjaolu, et tegemist on noore ja näljase ettevõttega, kes on valmis asjadele loominguliselt lähenema. “See klapib igati ka minu DNA-ga ning Barbora bränd ise pakub terve arsenali võimalusi, kuidas teha turundust ägedalt JA efektiivselt, nii et ärilised eesmärgid on täidetud ja jätkame samas kasvutempos.”

Konkreetse tulevikueesmärgina sõnastas Argo Kubja, et kliendid nii Harjumaal kui ka Tartus ja selle ümbruses jõudsalt kasvanud Barborat tunneksid ja mõistaksid, miks just neid konkurentidele eelistada.

“Lõppude lõpuks loeb ju mugavus – tänu kiirele tarnegraafikule ja ainsa turutegijana ka mobiilirakendusele on meil küllaga pakkuda,” räägib Barbora turundusjuht. “Kindlasti näeb ja kuuleb meist edaspidi kordades enam. Ja kuniks meist rohkem kuulda ja meid rohkem näha on, saan öelda – kõik läheb plaanipäraselt!”

Viimased enam kui 8 aastat eri turundusvaldkondades tegutsenud Argo Kubja lööb aktiivselt mentorina kaasa ka startup-maastikul Tehnopoli Startup inkubaatoris ning aitab suunata Tehnopoli, Taltechi ja Swedbanki eestvedamisel loodud rahastu Prototroni turundust.

Kõik uudised