21.09.2021

Riias toimuval konverentsil mõtestatakse lahti muutuvat maailma

Riias toimub 24. septembril Baltic Brand Forum. Konverentsil avaldatakse Baltikumi suurima brändiuuringu tulemused ning esinevad oma valdkonna tipud.

Kultuurikeskuses Hanzas Perons astuvad erikülalistena üles Charli Ursell (PHD) ja brändi- ning sisukonsultant Jody Elphick. Urselli ettekanne keskendub muutuvatele aegadele ning aitab lahti mõtestada, kuidas ehitada turunduses uut ökosüsteemi. Elphick selgitab, kuidas lõpetada igavate ideede tootmine ning teha asju teisiti.

Meedias toimuva metamorfoosi paneelis saavad kokku Aidis Dalkias (Httpool), Christian Anting (TV3 Group) ja Liia Palipea (Bolt). Brände puudutavaid muudatusi mõtestavad teises paneelis lahti Ilze Kronberga (RAIT Costum Research Baltic), Anneli Ohvril (Let’s Do It World) ja Normunds Stanevics (Food Union Group). 

Pandeemia järgse ja rohepöörde eelse muutuva maailma teemal saab kaasa mõelda nii füüsiliselt Riiga kohale minnes kui ka otseülekande vahendusel. Mõlemal puhul saab pileti osta SIIT. TULI liikmed leiavad sooduskoodi meie partnerpakkumiste alt, logi sisse liikmena SIIT. 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt