Making sense – rahvusvahelised tipptegijad kogunevad Tallinna Botaanikaaias!
„Making sense“ on tagasi! 2021. aasta TULI konverentsile kutsume nii agentuure kui ka turundajaid, et mõelda kaasa ja saada inspiratsiooni rahvusvahelistelt tipptegijatelt. 11. novembril räägitakse Tallinna Botaanikaaias koostööst ja selle viljadest – loomingust, jätkusuutlikusest ja innovatsioonist.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/09/making_sense_visuaal-960x480.png 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/09/making_sense_visuaal-480x240.png 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/09/making_sense_visuaal-1920x960.png 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/09/making_sense_visuaal-760x380.png 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/09/making_sense_visuaal-1520x760.png 1520w)
Esinejad:
- Mathias Appelblad (Global Creative Director at SEB)
- WFA (World Federation of Advertisers) juht Stephan Loerke
- TBWA\Helsinki partner ja loovjuht Jyrki Poutanen
Rohkem infot esinejate ning piletite kohta avaldame juba peagi! Seniks aga salvesta sündmus kalendrisse siin.