TULI x Initiative veebinar: meediaraport 4
Meediaagentuur Initiative viib septembrikuu viimasel nädalal läbi informatiivse veebinari, kus räägitakse telemaastiku sügisesest hooajast, turunduse automatiseerimise praktilistest võimalustest ning arutletakse selle üle, kuidas positsioneerida analüütilist turundust Eesti konteksti.
![initiative logo](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative.png 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative-300x169.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative-1024x576.png 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative-768x432.png 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative-1536x864.png 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative-373x210.png 373w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/05/initiative-747x420.png 747w)
Veebinar TULI liikmetele toimub 28. septembril kell 15.00 keskkonnas Zoom.
Stuudiokülalised:
- Jüri Pihel/Duo Media Network
- Signe Suur/TV3 Grupp
- Kristen Kaasik/Initiative’i digimeedia strateeg
- Ranno Pajuri/Coop
- Tanel Rebane/Initiative
Stuudiokülaliste fookuses:
- Mida toob telemaastiku sügisene hooaeg ja mis on TV kanalite re-brändimise tagamaad
- Jüri Pihel/Duo Media Network ja Signe Suur/TV3 Grupp
- Mida seoses Facebooki ja Google’i muudatustega edasiseks soovitame ning mis on turunduse automatiseerimise praktilised võimalused
- Kristen Kaasik/Initiative’i digimeedia strateeg
- Mis tähendab analüütiline turundus Eesti kontekstis
- Ranno Pajuri/Coop, Tanel Rebane/Initiative