Meediaagentuur Initiative viib septembrikuu viimasel nädalal läbi informatiivse veebinari, kus räägitakse telemaastiku sügisesest hooajast, turunduse automatiseerimise praktilistest võimalustest ning arutletakse selle üle, kuidas positsioneerida analüütilist turundust Eesti konteksti.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/veebinar_initiative-960x480.png 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/veebinar_initiative-480x240.png 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/veebinar_initiative-1920x960.png 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/veebinar_initiative-760x380.png 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/veebinar_initiative-1520x760.png 1520w)
Veebinar TULI liikmetele toimub 28. septembril kell 15.00 Zoom keskkonnas.
Stuudiokülalised:
- Jüri Pihel/Duo Media Network
- Signe Suur/TV3 Grupp
- Kristen Kaasik/Initiative’i digimeedia strateeg
- Ranno Pajuri/Coop
- Tanel Rebane/Initiative
Stuudiokülaliste fookuses:
- Mida toob telemaastiku sügisene hooaeg ja mis on TV kanalite re-brändimise tagamaad
- Jüri Pihel/Duo Media Network ja Signe Suur/TV3 Grupp
- Mida seoses Facebooki ja Google’i muudatustega edasiseks soovitame ning mis on turunduse automatiseerimise praktilised võimalused
- Kristen Kaasik/Initiative’i digimeedia strateeg
- Mis tähendab analüütiline turundus Eesti kontekstis
- Ranno Pajuri/Coop, Tanel Rebane/Initiative