Uudised

17. veebruaril tasuta veebinar: “Kuidas disainida lastele ja lastega?”
Avaliku sektori innovatsioonitiim ja inimkeskseid lahendusi otsiv Rakendusliku Antropoloogia Keskus kutsuvad selle aasta esimesse I-Klubisse. Võtame koos luubi alla ühiskonnas ühe keeruliselt uuritava, kuid teisalt meile justkui nii tuttavliku sihtrühma: lapsed. Osalemine tasuta!

Super Bowl 2021 reklaamid: koroonaraskused ja nostalgialaine
Eesti aja järgi öösel vastu 8. veebruari toimus USA reklaami-, muusika- ja spordiüritus Super Bowl 2021. See on telesündmus, kus ligi 100 miljoni silmapaari ette tuuakse kõige kallimad reklaamid – 30-sekundilise klipi näitamine maksis tänavu 5,5 miljonit dollarit. Reklaamijate lähenemine jagunes laias laastus kaheks – ühed rääkisid rasketest aegadest, teised surfasid nostalgialainetel. Ja vaatamata pandeemia-aastale (või just selle pärast) tehti ka palju nalja.

17. veebruaril TULI veebinar: kvartaalne meediaraport Initiative’ilt
Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom teeb taas ülevaate kõige olulisematest teemadest meediamaastikul. Seekord on stuudios ka suurte meediaomanike esindajad: Signe Suur (TV3 Grupp), Jüri Pihel (Postimees Grupp), Kristiina Sepp (JCDecaux) ja Heiki Abel (Sky Media). Lisaks Erki Heinsaar meediaagentuurist Mediabrands Digital.

Ekspress Meedia hakkab vahendama reklaamimüüki ka sotsiaalmeediasse
Veebruarikuust liidab Ekspress Meedia oma reklaamimüügi põhiteenuste hulka ka sotsiaalmeedia planeerimise, mis võimaldab pakkuda klientidele paremat müügikampaaniate sihtimist ning muuta klientidele tehtavad meediaplaanid laiahaardelisemaks.

HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhiks sai Janne Laik-Lõhmus
Alates 1. veebruarist 2021 vastutab Eesti suurima toiduettevõtte HKScani Talleggi ja Rakvere brändide arendamise, Baltikumi tootearenduse ja turundustegevuste juhtimise ning vastutustundliku ettevõtluse projektide koordineerimise eest Janne Laik-Lõhmus.

Karjäärikeskus tuli välja erilise välireklaamiga
Veebruariga sai alguse värske kampaania, millega tutvustatakse Tallinnas avatud Karjäärikeskust. Uus keskus on unikaalne kogu siinses regioonis — läbi interaktiivsete lahenduste on võimalik analüüsida enda tugevusi ja võimeid ning seeläbi leida sobivaim töö või enesetäiendamise võimalus.

TULI taskuhääling. Liilit Kirss trendidest sotsiaalmeedias 2021
Taevas Ogilvy PR projektijuht ja suunamudija Liilit Kirss jagab mõtteid sotsiaalmeedia suundadest nii tema enda, agentuuri, kui ka mõjuliidrite vaates. Muuhulgas saab teada, kes ütles, et selfie’d pole enam moes, mis on Instagram Reels ning mida ikkagi arvata sellest siiani paljundatavast Bernie Sandersi meemist.

Wolti juht Liis Ristal: turundus pole lihtne, sest inimesed pole lihtsad
Võib tunduda, et turundus on kaldunud tugevasti performance-turunduse suunda ning loovust ja brändingut tähtsustatakse vähem. Wolti Baltikumi haru juht Liis Ristal väidab, et mõlemad on olulised: „Kui taandada loovus, siis jääb järele hind ja hinna alusel konkureerimine pole enamasti kasumlik.“ Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.

Proekspert aitab kosmosetehnoloogia abil jalgpalliväljakute kattematerjali tootjatel uutele turgudele siseneda
Proekspert tuvastab kosmosetehnoloogia abil spordiväljakute kattematerjali ja selle seisundit, mis pakub huvi väljakute kattematerjali tootjatele, et senisest tulemuslikumalt siseneda uutele turgudele. Sama tehnoloogiat saab rakendada ka muude objektide tuvastamiseks ja kombineerida teiste tehnoloogiatega. Lahendust pisut muutes võib seda rakendada näiteks põllumajanduses, loodushoius, regionaalsete sotsiaalsete ja spordiobjektide planeerimisel.