Uudised
Indrek Ojari kehastab Telia humoorikat reklaamnägu Meelis the CEO
Sel nädalal algas Telia äriklientidele suunatud kampaania, mille staariks on väljamõeldud karakter, kogenud ärimees ja seltskonnahing Meelis the CEO, kellel on ka omaenda Facebooki leht. Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius ja copywriter Liisa Kivirähk selgitavad, milles seisneb kampaania unikaalsus ning mis on kogu selle asja eesmärk.
Disainiauhindadel võistlevad pakendid videotega ning kodulehed raamatutega
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2020 nominendid. Kokku esitati konkursile, mis toob avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood, tänavu 235 tööd. Võitjad selguvad 18. septembril toimuval hübriidsündmusel, kus ühendatakse virtuaalne ja füüsiline ruum.
Tohuvapohmu. Joel Volkov pohmellileevendaja „Pohmu“ reklaamist ja Eesti reklaamitööstuse tasemest laiemalt.
„Muidugi mõista on tegemist keelatud reklaamiga, kuna see õhutab jooma,“ kommenteerib „Pohmu“ klippi TULI turustandardite töögrupi juht Joel Volkov. Ka Reklaaminõukoda otsustas, et tegemist on ebaseadusliku reklaamiga.
Koroona sunnib reklaamifestivalide korraldajaid kastist väljas mõtlema
Reklaamikonkursside ja -festivalide korraldajate elu pole viimasel ajal olnud meelakkumine. Koroonakriisi tõttu on mitmed suured festivalid (Cannes Lions, Adfest, Golden Drum jt) ära jäänud või edasi lükatud. Aga probleemid kerkisid esile juba märksa varem, Covid-19 on pigem nagu kirstunael.