10.12.2021

META Advisory võitis piirkonna suurimal kommunikatsioonikonkursil peaauhinna

Work in Estonia ja META Advisory koostöös loodud imagokampaania „Skip 2020. Step into the future“ sai Eventiada IPRA GWA kommunikatsiooniauhindade jagamisel parima tööandja turunduse kampaania eriauhinna. Piirkonna suurimal kommunikatsioonivaldkonna konkursil osales tänavu rekordarv osalejaid ühtekokku 15 riigist. 

11. korda toimunud Eventiada IPRA GWA konkursi eesmärk on tunnustada aasta parimaid kommunikatsioonivaldkonna tegevusi. Work in Estonia ja META koostöös valminud „Skip 2020. Step into the future” imagokampaania nomineeriti kahes suuremas kategoorias – esikoht pälviti parima tööandja turunduse kampaania loomise eest muutlikul ajajärgul. Kampaania sai peavõidu ka täiesti uues, säästvale arengule suunatud auhinnakategooorias.

Work in Estonia „Skip 2020. Step into the future” imagokampaania keskendus Eestis asuvate IT-ettevõtete abistamisele välistööjõu leidmisega.

„Täna on tööandja turundus kasvava tähtsusega iga ettevõtte ja organisatsiooni jaoks. Võitlus talentide pärast on kestnud juba paar aastat, ent on alles saavutamas oma haripunkti. Väga suur mõju on just terviklikel kampaaniatel, kus digi pole eraldatud traditsioonilisest kommunikatsioonist, vaid on üksteist toetama pandud,” avaldas META äriarendusjuht ja Skip2020 projektitiimi liige Ann Hiiemaa, kelle sõnul on kaasaegse kommunikatsiooniagentuuri võtmeoskus liita omavahel meediasuhtlus, turundus, reklaam ja sotsiaalmeedia. 

Skip2020 kampaania käigus lisandus Work in Estonia lehele 222 uut tööpakkumist, kampaanialehte külastas 17 242 inimest ning lehele kirjutati 124 „Võimalik ainult aastal 2020” lugu IT-sektori inimestelt 35 riigist. Kampaaniavideot vaadati kahe nädalaga rohkem kui 343 000 korda.

META Skip2020 tiimi kuulusid Maarja Karmin, Laura Põldma, Anni Türkson ja Ann Hiiemaa. Work in Estonia projektijuhiks oli Kristi Veskus, kampaania digipartneriks agentuur Age Creative.

Kahes kategoorias (Best Campaign Supporting Healthy Lives and Promoting Well-being for All at All Ages ja Best Campaign in Northern Europe) jõudis Eventiada IPRA GWA kommunikatsiooniauhindade jagamisel finaali Eesti Seksuaaltervise Liidu ja Optimisti loodud kampaania 14 pole okei. 

Eventiada IPRA GWA konkurssi on korraldatud alates 2011. aastast Orta Communications Groupi ja International Public Relations Associationi poolt. Tänavusel aastal kuulus žüriiliikmete hulka 35 kommunikatsioonialast eksperti 17 eri riigist. Eestit esindas žüriis TULI juhatuse liige Ivo Kallasmaa (Dalton). 

Kõik uudised