Uudised

ARVAMUS. Tehnoloogilised lahendused arenevad täisvõimsusel, kas seenior sprindib või lohiseb nendele järele?
Mida aeg edasi, seda enam me tehnoloogiast sõltuvaks muutume. Kuigi digitaliseeruv maailm justkui kaotab omavahelise distantsi ja aitab ööpäevaringselt ükskõik millisest maailma nurgast omavahel ühenduses olla, siis Karl Gustav Adamsoo hinnangul toimib see pigem tänaste noorte ja tööealiste seas. Vanemaealiste ja aktiivsema online-elanikkonna vahele võib tehnoloogia tekitada generatsioonidevahelist lõhet, mis omakorda põhjustab eakatele sageli üksildust. Samuti turvatunde kadumist, eraldatust ühiskonnas toimuvast diskussioonist ning loodud tehnoloogilistest lahendustest.

ARVAMUS. Martin Rauam: üritusturundajaid ootab ees hübriidne ajajärk
Distantsilt elatav elu muutub järjest tavapärasemaks. Kui eelmine aasta oli virtuaalne, siis nüüd ootab üritusturundajaid ees hübriidne ajajärk, kirjutab üritusturundusagentuuri Jolos partner, Turundajate Liidu (TULI) juhatuse liige Martin Rauam. Hübriidüritused, hübriidkontor, hübriidkoosolekud, hübriidkoolitused ja hübriidfestivalid. Seega, kui sa ei taha jääda viimasena baari nostalgitsema, tuleb sellega arvestada.

Coca-Cola alustab Euroopas esimese paberpudeli prototüübi testimist
Coca-Cola alustab Euroopas Ungari turul esimese paberpudeli prototüübi testimist. Pilootprojekt on ettevõtte jaoks oluline samm, et täita suuremat „Jäätmevaba maailma“ (World Without Waste) eesmärki. Coca-Cola ambitsioon on koguda aastaks 2030 kokku kõik ettevõtte toodete pakendid ja need taaskasutada.

TULI taskuhääling. Andre Visse: ligi 40% ettevõtetest on küberturvamata
Telia Eesti tehnoloogiadirektor Andre Visse rääkis küberturvalisuse tasemest ettevõtetes, Turu-Uuringute AS’i poolt läbi viidud uuringust, Turvanetist, digikoristamise vajadusest ja paljust muust. Juttu tuli ka EAS-i poolt väljastatavast digitaliseerimise teekaardi toetusest.

Tallinnas avati uus sündmuskoht: Fahle Pargi galeriitänav
Vaatamata koroonast tingitud üldisele majanduslikult raskele olukorrale ja keerulisele ajale ürituste korraldajatele, lisandus Tallinna kesklinna uus ja põnev koht sündmuste korraldamiseks. Värskelt valminud Fahle Pargi klaaskatusega galeriitänaval peeti ka ära juba esimene eksklusiivne sündmus, uue Mercedes-Benz S-klassi luksussedaani esitlus.

Kalakampaania – uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö
Eile tutvustatud kampaaniaga „Kala kõlab hästi“ soovib Maaeluministeerium julgustada Eesti inimesi senisest rohkem kalatooteid tarbima. Aga mille poolest kõnealune riigihange tavapärasest erines ja miks osutus võitjaks loovagentuur Division?

EAS aitas mullu Eestisse tuua 160 miljonit eurot välisinvesteeringuid
EAS aitas eelmisel aastal Eestisse tuua 160 miljoni euro väärtuses välisinvesteeringuid, mis lõid üle Eesti rohkem kui 800 kõrgepalgalist töökohta. Vaata, millised olid suurimad välisinvesteeringud möödunud aastal.

Möödunud aasta eksport jäi pea 2019. aasta tasemele
Statistikaameti andmetel vähenes 2020. aastal kaupade eksport võrreldes aasta varasemaga 1% ja import 6%. Esimesel poolaastal toimunud kaubavahetuse vähenemist aitas tasakaalustada lõpukuudel toimunud kasv – detsembris kasvas eksport 25% ja import 10%.

Algas kampaania “Makse makstes hoiame Eestit koos”
8. veebruaril algas Maksu- ja Tolliameti (MTA) kampaania „Makse makstes hoiame Eestit koos“, mis rõhutab iga maksumaksja panust Eesti elu toimimisse. Kampaania ideelahenduse töötas välja loovagentuur Creatum.