07.10.2022

Bolt ja Havas! Making Sense’i konverentsile lisandusid tipptegijad Eestist ja Belgiast

Sel aastal jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduv Making Sense’i konverentsi esinejate rivi sai inspireerivat täiendust.

Kõnelejate hulka lisandusid Bolti globaalse turunduse automatiseerimise tiimi juhtiv Emilie Toomela, Havas Media Group Belgium juht Hugues Rey ning päeva moderaatorina start-up’i Votemo tegevjuht Maarit Mäeveer-Eller.

Emilie Toomela juhib Bolti globaalset turunduse automatiseerimise tiimi, mis on suunatud Bolti 110 miljoni takso- ja renditeenuste kasutajatele 45 riigis üle maailma. Kogenud turundajana jagab Emilie nii õnnestumisi kui ka ebaõnnestumisi Bolti turunduses ning avab kaarte tiimi telgitagustest.

tonutunnel emilietoomela ttp7815
Emilie Toomela. Foto: Tõnu Tunnel

Tema tiim saadab aastas välja enam kui 4 miljardit automatiseeritud teavitust. Turunduse automatiseerimine kasutab otseturunduse kanaleid nagu emailid, tõuketeavitused, SMS-id ja erinevad bännerid Bolti rakenduses, et kasvatada teenuste kasutamist üle kliendi elukaare.

Hugues Rey kogemustepagasis on 30 aastat tööd erinevates meediaagentuurides. Tema meelisaladeks on juhtimine, reklaamikanalite strateegia, digiturundus ja andmed ning laiem visioon. 2010. aastast alates töötab ta Havas Medias ning praeguseks on ta tõusnud Havas Media Group Belgium juhiks.

image001
Hugues Rey. Foto: erakogu

Ta arendab valdkonda ka läbi erinevate organisatsioonide: 2018. aastal valiti ta Belgia juhtimise- ja turundusliidu presidendiks ning ta on ka United Media Agencies (UMA) esimees

Päeva moderaator Maarit Mäeveer-Eller on start-up’i Votemo kaasasutaja ja endine TULI tegevjuht, kes on töötanud turundusjuhina Telias ning projektijuhina kuus aastat reklaamiagentuuris Optimist. 

maarit20mc3a4eveer 1 scaled 1
Maarit Mäeveer-Eller. Foto: erakogu

Igapäevaselt on ta Votemo tegevjuht ning teenindab kliente publiku kaasamise lahendusega. Seda nii üritusturunduses kui ka loov- ja filmivaldkonnas, nii Euroopas kui ka USA-s ja Kanadas.

Samuti astuvad konverentsil üles suurorganisatsiooni World Federation of Advertisers juht Stephan Loerke, maailma 100 kõige loovama inimese hulka valitud Jyrki Poutanen ning hiigelbrändidega töötanud Lennart HintzEsinejate nimekiri on täienemisel.

Making Sense konverents toimub neljapäeval 3. novembril kell 10.00 Tallinnas Erinevate Tubade Klubis. Müügil on vaid 150 piletit.

Tutvu esinejatega

Osta pilet

Autor: Siim Kera

Kõik uudised