29.09.2022

Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna uueks juhiks sai Maris Kivi

Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.

Maris Kivi. Foto: Maxima

„Olen väga rõõmus ning uhke, et sain võimaluse Maxima meeskonnaga liituda,“ ütleb esmaspäevast, 26. septembrist Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi kohale asunud Maris Kivi, kel on turunduse, müügi ja kommunikatsiooni vallas enam kui 25-aastane töökogemus. Viimased seitse aastat e-kaubanduses töötanud Kivi sõnul meeldivad talle organisatsioonid, mis pole lõpuni valmis ja kus on arengukohti.

„Väljakutsed Maximas on põnevad: värske meeskond, uue brändijuhi otsingud, efektiivne ja tulemuslik koostöö Maxima meeskonnaga teiste osakondades, brändiväärtuse kasvatamine, tööandja brändingu ja Maxima väärtuste projektid koostöös personaliosakonnaga ning veel palju huvitavat, mida kohe esimese päevaga ei suutnud ära kaardistada,“ kirjeldab ta eesseisvaid tööülesandeid.

Maxima Eesti tegevjuhi Edvinas Volkase sõnul on Maris Kivi jätnud talle lühikese ajaga väga hea mulje. „Mulle meeldib, et ta on inimeste inimene, täis tegutsemistahet ning suure turunduse ja kommunikatsiooni valdkonna kogemusega,“ ütleb ta. Volkase sõnul on Maxima kultuuris kesksel kohal kolm väärtust – teadlikkus, vastutus ning eneseusk –, mistõttu ta loodab, et uus juht võtab selle kiiresti omaks ning leiab peagi ühise keele ka ülejäänud Maxima meeskonnaga. „Me oleme tõeliselt edukad vaid üheskoos,“ põhjendab Volkas.

Kuigi jaekaubanduses asub Maris Kivi tööle esmakordselt, on ta varasemalt töötanud nii infotehnoloogia, lennunduse, telekommunikatsiooni kui e-kaubanduse vallas. Aastatel 1996-2002 oli ta Tech Data Baltikumi turundusjuht, ajavahemikus 2005-2010 töötas Estonian Airi turundus- ja avalike suhete direktorina, aastatel 2011-2013 täitis Tele2 Eestis nii brändijuhi kui turundusjuhi ülesandeid ning 2017-2021 oli Hobby Hallis ja perioodi lõpus ka Kaup24-s turundusosakonna juht.

„Ma olen varasemalt mitu korda Leedu juhtidega töötanud – seda nii Tele2 Eestis kui ka Pigu grupis Kaup24-s töötades –, nad on väga kiired otsustajad, julged tegutsejad, tunnistavad vigu ja muudavad vajadusel plaane, on positiivse energiaga. Seetõttu asun ma heameelega tööle ettevõttesse, kus on taas mitu Leedu juhti,“ räägib Kivi.

Ennast peab ta inimeste keskseks juhiks, uskudes, et meeskonnaga saavutab alati enam kui üksinda. „Mind inspireerivad inimesed. Inimesed, kes suudavad mind üllatada oma ideede ja oskustega. Inimesed, kellel on lugu, mida on huvitav teada saada,“ põhjendab Kivi.

Kuni 16. septembrini juhtis Maxima Eesti turundust ja avalikke suhteid Tiia Schapel, kes töötas ettevõttes 2021. aasta algusest. Schapeli sõnul oli see põnev aeg, mis oli täis erinevaid väljakutseid, muudatusi jaeturul ning kriise. Ta on uhke, et selle kõige keskel tegi ta oma meeskonnaga ära suure töö Maxima brändi kaasaegsemaks, selgemaks ja ühtlasemaks muutmisel, tundes nüüd, et on aeg natuke puhata ja siis uute väljakutsetega edasi liikuda.

Maxima on Baltikumi suurim jaekaubandusettevõte. Eestis annab ettevõte tööd ligi 3700 inimesele. Igapäevaselt teenindavad 83 Maxima kauplust keskmiselt 140 000 eestimaalast. Ettevõte tegutseb Eestis 2001. aastast, olles tänaseks üks suuremaid siinseid tööandjaid ja maksumaksjaid.

Autor: Maxima
Toimetas: Siim Kera

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt