Uudised

Kas teatrit võib reklaamida nagu hambapastat?
Mis on lavalool ja turunduslool vahet ja ühist? Detsembris vahetasid mõtteid Eesti Noorsooteatri lavastaja, visuaalteatrifestivali Tallinn Treff juht Leino Rei ning Taevas Ogilvy copywriter, vabakutseline lavastaja Sander Pukk. Nüüd on teatrid pausil ja aega vestlus kirja panna. Peep Ehasalu küsis.

Sotsiaalmeedia trendid otse nende loojatelt: pigem ausust ja toorest „päris elu“, mitte võltsreaalsust
Mis on hetkel sotsiaalmeedias kuum lisaks sellele, et rokivad aus, läbipaistev sisu, livestream, platvormilt lahkumata poodlemine ning igasuguses pikkuses videod? Ogilvy PR & Influence projektijuht Liilit Kirss uuris suunanäitajatelt ja valdkonna ekspertidelt, mis on selle aasta ja antud hetke suundumused. Vastused tulid põnevad ja harivad.

Ülevaade eestimaalaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutusest aastal 2021
Iga aastaga kasvab interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Suure pandeemia ajal on interneti kui meelelahutaja ja töökeskkonna tähtsus veelgi kasvanud. Kokkuvõtte We Are Social & Hootsuite uuringust tegi Brit Mesipuu.

Eestlane Julia Vään tõusis Coca-Cola globaalsele juhtpositsioonile
Maailma suurima karastusjookide tootja globaalseid innovatsioone hakkab juhtima eestlane – Coca-Cola valis taimsete jookide ning kohvi kategooria regulatoorsete suhete juhiks Julia Vääni, kes alustab antud positsioonil selle aasta aprillis. Vään hakkab juhtima innovatsioonide teaduslikku ning seadusandlusele vastavuse suunda.

CMSPHD-st sai Intense growth HUB
Meediaagentuurist CMSPHD sai ettevõtete kasvukeskus Intense growth HUB. “Me ei defineeri ennast enam meediaagentuurina, ei piira selle valdkonnaga, kuigi eks meediateenused jäävad ka edaspidi osaks meie teenustespektrist,” ütles ettevõtte tegevjuht Liis Oper.

Rohepööre A. Le Coqis: ettevõte investeeris keskkonda hoidvatesse tegevustesse üle 5 miljoni euro
Eesti suurim joogitootja A. Le Coq esitles 2. märtsil oma investeeringuid ning esimesi samme puhtama ja parema keskkonna suunas. Fookuses on CO2 jalajälje vähendamine, taastumatute ressursside piiramine, panustamine puhtamasse loodusesse, materjalide taaskasutamise suurendamine ning veelgi suurema vastutuse võtmine inimese tervise ja heaolu eest. Sel ja järgmisel aastal investeerib ettevõte keskkonda toetavatesse tegevustesse üle 5 miljoni euro, sh 1,22 milj eurot Euroopa Liidu toetusrahadest.

Sõnumiagentuuri Akkadian koosseisu lisandub Julia Piilmann
Sõnumiagentuuriga Akkadian liitus endine SEB panga kommunikatsioonijuht Julia Piilmann. Agentuuri uue strateegi roll hakkab olema nii rahvusvaheliste kommunikatsiooniprojektide toetamine kui ka ärisektori nõustamine sotsiaalse vastutuse, kaasamise ja kriisikommunikatsiooni valdkonnas.

Madis Ots: kampaania „Kui riik keerab selja” peegeldab inimeste tundeid
Tallinn üritab Lastefondi kampaaniat „Kui riik keerab selja” ära keelata. Linna hinnangul on reklaamil kuvatud tekst Eesti Vabariigi suhtes halvustava ja lugupidamatu alatooniga ning seetõttu vastuolus reklaamiseadusega. Loovagentuuri Salama eelmist Lastefondile tehtud kampaaniat „Eesti kalleimad lapsed“ üritas ära keelata TTJA. Kas Salama teebki meelega selliseid kampaaniaid, mida keelama hakatakse ja millest siis palju diskussiooni tekib? Vastab kampaania autor Madis Ots.