31.10.2022

JUBA SEL NELJAPÄEVAL! Loe, mida põnevat kuuleb Making Sense’i konverentsil

Kohe saad teada, mis sind 3. novembril ees ootab. Just sel kuupäeval toimub jätkusuutlikkusele ning efektiivsusele keskenduv Making Sense konverents, kus on koos oma ala tõelised tipud.

Making Sense toimub tänavu hubases Erinevate Tubade Klubis, mis asub loova Tallinna tuiksoonel Telliskivis. TULI liikmetel on võimalus osta sooduspääsmeid ning hinna sees on ka kohv, snäkid, lõunasöök ning TULImusta konkursi auhindamine. Põnevaid, harivaid ja inspireerivaid ettekandeid jätkub terveks päevaks, vahepealsel ajal on hea kolleegidega paar sõna vahetada.

“Mul on hea meel, et saime kokku niivõrd tugeva programmi,” sõnab TULI tegevjuht Anniken Haldna. “Efektiivsusest ja jätkusuutlikkusest räägivad oma ala tipptegijad, kel on kogemusi maailma suurimate brändidega. Esinejaid on palju ning iga konverentsi külastav turundusprofessionaal saab tarkuseteri ning näpunäiteid, kuidas globaalselt olulisi teemasid ja trende kohalikul tasandil edukalt rakendada.” 

Programm

Making Sense – jätkusuutlik ja efektiivne turundus

3. novembril 2022 Erinevate Tubade Klubis Tallinnas

  • 9.30 Saabumine, hommikukohv
  • 10.00-10.30 Stephan Loerke – CEO, World Federation of Advertisers (WFA)
    Teema: “Making Sense of Global Brand Missions”

Mida tähendab olla jätkusuutlik ja eetiline turundaja? Sellest räägib WFA juht Stephan Loerke, kellel on au oma ettekandega konverentsile hoog sisse lükata. Ta avab WFA näitel reklaamitööstuse kõige pakilisemaid probleeme, alates kaubamärgi turvalisusest kuni mitmekesisuse, kaasatuse ning kliimamuutusteni. Stephan jagab näiteid ja mõtteid, kuidas bränditurundajad peaksid nende teemadega ühiselt tegelema.

  • 10.30-11.10 Monika Martinsson – CPO and Co-founder, Deedster
    Teema: “Data-driven Climate Action and Individual Impact”

Kliimamuutust nähakse praegu ühiskonna suurima ohuna. Mida me saame selle vastu teha ning kas see tõesti loeb, kuidas me kõik individuaalselt käitume? Millist rolli saavad ettevõtted ja institutsioonid ses olukorras mängida ja miks on oluline, et nad jätkusuutlikkuse eest seisaksid? Monika räägib oma esitluses, kuidas olla klientide ja töötajatega ühel lainel, kasutades andmeid ja käitumisteadust, liikudes samal ajal jätkusuutlikuma maailma suunas. 

  • 11.10-11.30 Paus
  • 11.30-12.10 Hugues Rey – CEO, Havas Media Belgium
    Teema: “Discover the New Marketing Reality”

Turunduses ja kommunikatsioonis otsitakse tähendusi ning see toob kasu kõikidele osapooltele: tarbijale, ettevõtetele ja nende töötajatele, osanikele ning ühiskonnale laiemalt. Jätkusuutlikkus pole enam kõige suurem eesmärk, mille poole püüeldakse, vaid järjest rohkem liigutakse kõikehõlmava holistliku kollektiivse heaolumudeli suunas. Hugues viib meid oma esitluses näidete abil uude reaalsusesse.

  • 12.10-12.50 Zuzana Kabelková – Strategy Director, Ogilvy – WPP, CEE/Germany/Nordics
    Teema: “Time to Team Up: How to Make Sense Between the Data, Creativity and Sustainability?”

Meie valdkonda on tohutult mõjutanud viimased ebakindlad aastad. Kas me suudame olla efektiivsed ning ajakohased ses pidevalt muutuvas maailmas, mis vahel ei ole üldse loogiline? Zuzana näitab, kuidas strateegia on aidanud brändidel, klientidel ja agentuuridel jõud ühendada ning teha julgeid töid jaekaebanduses, finantsmaailmas ja mittetulundusühingutes. 

Ta tutvustab legendaarset Ogilvy Dove’i projekti, Tesco hiljutisi töid ning WPP ühiseid jõupingutusi. 

  • 12.50-13.50 Lõuna
  • 13.50-14.30 Lennart Hintz – Chief Transformation Officer, MediaCom EMEA
    Teema: “From Guessing to Planning – Taking Better Marketing Decisions with Data-driven Insights!”

Lennart keskendub andmepõhisele turundusele, täpsemalt sellele, kuidas leida üüratu suurest andmehulgast õigeid vastuseid. Esitlus aitab sul andmetes orienteeruda ning õige tee leida, kasutades küsimusi “mis”, “miks” ja “kuidas”.

  • 14.30-15.00 Emilie Toomela – Lifecycle Marketing Manager, Bolt
    Teema: “That Escalated Quickly: How Marketing Automations Helped Bolt to Grow”

Emilie juhib Bolti globaalset turunduse automatiseerimise tiimi, mis on suunatud Bolti 110 miljoni takso- ja renditeenuste kasutajatele 45 riigis üle maailma. Tema tiim saadab aastas välja enam kui 4 miljardit automatiseeritud teavitust. Kogenud turundajana jagab ta nii õnnestumisi kui ka ebaõnnestumisi Bolti turunduses ning avab kaarte telgitagustest. 

  • 15.00-15.30 Paneel: Andrija Arro (Rimi), Annika Oja (Orkla) ja Patrik Kupenko (Mixd Meedia)
    Teema: “Efektiivne ja jätkusuutlik turundus täna ning homme”

Paneelis on luubi all kohaliku turu praktilised näited efektiivsest ja jätkusuutlikust turundusest ning kiigatakse ka tulevikku. Keskendutakse andmekasutuse trendidele, uuritakse, kuidas efektiivsust mõõta ning mida peab agentuur tegema, et andmetega loovus kaotsi ei läheks. 

  • 15.30-16.00 Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer, Co-founder at United Imaginations
    Teema: “Making Sense of Creative Superpowers”

Maailma saja kõige loovama inimese hulka valitud Jyrki toob lavale oma isikliku loo: hiljuti vahetas ta TBWA\Helsinki oma agentuuri vastu. Ettekandes julgustab ta turundajaid n.ö kohustuslikest kastidest välja piiluma ning unistusi püüdma. Ta soovitab kõigil oma väärtusi järgida ning kasutada oma loovuse supervõimeid selleks, et luua positiivseid muutuseid ning panna alus millelegi, mida saab päris enda omaks kutsuda.

Loe esinejate kohta rohkem

Osta pilet

Kõik uudised