Uudised

Jätkusuutlikkus, koostöö ja andmed ehk selle aasta The World Media Awards’idel domineerinud teemad
The World Media Groupi (WMA)* korraldatav iga-aastane üritus The World Media Awards tunnustab brände, agentuure ja meediapartnereid, kes loovad parimaid rahvusvahelise sisuga piiriüleseid reklaame. Selle aasta shortlistis domineerisid uuenduslikud ja ebatavalised kanaliteülesed meediarakendused, jätkusuutlikkuse teemad, koostöö ja andmed.

Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna uueks juhiks sai Maris Kivi
Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.

INTERVJUU | Ivo Linna: ma ei osaleks reklaamides, kui see oleks vastumeelne, mulle tõesti väga meeldib
Kuidas Crocs pähe sattus? Missuguseid kurgireklaame võiks rohkem olla? Millise viraalse video kohta on sobilik kasutada väljendit “püha essuke”? Kõike seda ja rohkelt muud saad teada, kui loed intervjuud Ivo Linnaga (73). Legendaarse muusikuga, kes on reklaamidesse sattunud küll ja küll.

Dentsu uuring: 53% Eesti elanikest ostavad jõulukingitused enne detsembrit
Dentsu meediaagentuuri strateegiajuhi Kristiina Kaasiku sõnul algab jõulukingituste ostmine juba augustikuus ja üle poole Eesti inimestest on jõulukingituse ostuotsuse langetanud enne detsembri algust.

Solarise keskuses saab tutvuda Eesti disaini paremikuga
26. septembril avanes Solarise keskuse disainitänaval Eesti Disainiauhinnad 2022 nominentide näitus. Eesti viimase kahe aasta disaini tipptöödega saab Solarises tutvuda ühe kuu jooksul. Peale seda rändab näitus edasi erinevatesse Eesti paikadesse.

Haridus- ja Noorteameti aktiveerimismäng jõudis Euroopa Digital Communication Awards festivalil finaali
Kategoorias „Contest and Game“ parimate sekka jõudnud mäng „Study in Europe test“ tutvustas Euroopat kui maailma kõige atraktiivsemat piirkonda õppimiseks. Mängu loojad olid Optimist ja Haridus- ja Noorteamet, kes omakorda said tellimuse Euroopa Komisjonilt.

TULImusta konkursile lükkab hoo sisse tutvustav veebinar
Uus tulemuskonkurss TULImust saab avapaugu juba tuleval esmaspäeval, 3. oktoobril, mil algab tööde esitamine. 4. oktoobril toimub aga veebinar, kus tutvustatakse konkurssi, kategooriad ja osalustingimusi ning Matis Metsala Adformist räägib programmaatilistest reklaamidest ja andmete kasutamisest digiturunduses.

Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2022 võitjad, Grand prix viis koju Velvet
Eesti Disainiauhinnad 2022 konkursil võidutses tänavu disainiagentuur Velvet, kes võitis kategoorias Graafiline ja digitaalne disain: Kultuuriline ja lingvistiline mitmekesisus ning Graafiline ja digitaalne disain: Jätkusuutlik areng ning Elumuutev disain. Kahes viimases pälvisid nad võidu “Educase’i” ehk Meeltemättaga.

Haavatavad juhid, virtuaalreaalsus ja muu ehk viis peamist mõttekildu tänavuselt Nordic Business Forumilt
Eelmisel nädalal toimus Põhjamaade suurim juhtimiskonverents Nordic Business Forum, mis keskendus tulevikku suunatud juhtimisele. Olulisemaid mõttekilde jagavad kommunikatsioonibüroo Optimist Public partnerid Triin Adamson ja Mari-Liis Ahven.

E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät seadusemuudatusest: kaupmehed kompavad ning otsivad võimalusi ja piire
E-poodide hinnastamise seadusest on möödas enam kui neli kuud. Uurisime E-kaubanduse Liidu juhilt Tõnu Väädilt, kuidas on siiani kaubitsejad tegutsenud ning kuidas ollakse valmis järgmisteks kampaaniateks.

TalTechi konverentsil esineb maailma üks hinnatumaid turundusteadlasi
Kes on need turundustalendid, kes järgmistel aastakümnetel teevad ilma Eesti ettevõtetes nii kodu- kui välisturgudel? Tule ja hinda Taltechi konverentsil “TalTech turundus 30” oma pilguga Tallinna Tehnikaülikooli turunduse eriala viimaste aastate parimaid lõpetajaid. Konverentsi peaesinejaks on oma ala tõeline tipp.

B2B turundus muutub järjest loomingulisemaks. Kuiv korporatiivne keel tuleb unustada
Kui inimesed mõtlevad B2B ehk ärilt ärile turundusele, siis tavaliselt ei karga esimesena pähe sõna “loominguline”. Kuid see on muutumas. B2B turunduses on kreatiivsus järjest olulisem. Seda tõestab seegi, et tänavu jõudis B2B kategooria esmakordselt Cannes Lionsi loovuskonkursile.

Meaningful Brands uuringust selgus, mis brändi on eestlased enim kiindunud
Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.