20.09.2023

PILETID MÜÜGIL JA ESIMESED NIMED SELGUNUD! Making Sense’l esineb Cannes’i loovusfestivali esimese elutööpreemia võitnud reklaamilegend

Turunduskonverents Making Sense toob ka sel aastal Tallinnasse esinema tipptegijad üle kogu maailma. Muuhulgas on kohal reklaamikorüfee Sir John Hegarty. Konverents toimub juba 9. novembril Erinevate Tubade Klubis.

Tänavune Making Sense võtab oma fookusesse taaskord efektiivsuse – jätkame käsikäes konkursiga TULImust. Laval esitlused efektiivsusest andmete kasutamise, jätkusuutlikkuse ja loovuse võtmes. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! Making Sense toimub hubases Erinevate Tubade Klubis, Telliskivi loomelinnaku südames.

Turundajate Liidu tegevjuhi Anniken Haldna sõnul on 2023. aasta teemad valitud nii, et need kõnetaks kõiki TULI liikmeid. 

Osta pilet

Esimesed esinejad (nimekiri täieneb)

  • Sir John Hegarty – Founder, Creative at Bartle Bogle Hegarty (BBH), The Garage Soho and The Business of Creativity

ms 2 1

John Hegarty on olnud reklaamitööstuse keskne kuju kuuel eri kümnendil. Ta on töötanud tippbrändidega nagu Levi’s, Audi, Boddingtons, Lynx, British Airways ja Johnnie Walker. 1970ndatel oli ta Saatchi and Saatchi asutajapartner.  Koos John Bartle’i ja Nigel Bogle’ga pani ta 1982. aastal aluse reklaamiagentuurile Bartle Bogle Hegarty. Praeguseks on ettevõttel kontorid Londonis, New Yorgis, Singapuris, Stockholmis, Shanghais, Mumbais ja Los Angeleses.

John on saanud mitmeid tunnustusi, näiteks saanud Design and Art Directioni (D&AD) Presidendi auhinna ning nimetatud Ameerika Ühendriikide reklaamiliidu (US AAF) kuulsuste halli.

Kuninganna Elizabeth II andis 2007. aastal Johnile rüütliseisuse ning 2011. aastal sai ta esimesena Cannes’i loovusfestivali elutööpreemia Lion of St. Marki. Oma esimese raamatu “Hegarty on Advertising – Turning Intelligence into Magic” avaldas ta 2011. aastal, “Hegarty on Creativity – There are No Rules” ilmus kolm aastat hiljem.

2014. aastal kaasasutas ta The Garage Soho – investeerimisfirma, mis usub brändide ehitamisse. Hiljuti alustas ta kaheksanädalase veebikursusega “The Business of Creativity”, mille eesmärk on anda inimestele tööriistad, mis aitavad neil loovusega edu saavutada.

  • Anu Ubaud – Co-Founder, United Imaginations, ex-editor-in-chief of Helsingin Sanomat

ms

Anu Ubaud on positiivsete muutuste ning ühiskondliku mõjuga tegeleva Soome brändi- ja kommunikatsioonibüroo United Imaginations kaasasutaja. Enne agentuurielu teenis ta 15 aastat leiba ajakirjaniku ning meediajuhina. Ta juhtis edukalt ajakirjanduse digitaalset muutust.

Põhjamaade suurima ajalehe Helsingin Sanomati peatoimetajana tunnustati ta 2021. aastal Soome noore juhi tiitliga. United Imaginations’is on tema põhiliseks tööpõlluks jätkusuutlikkuse strateegia, strateegiline kommunikatsioon ning bränding.

ms 3 1

Vytautas Ašeris on end proovile pannud nii akadeemilises- kui ka ärimaailmas. Temas tekitavad kirge teemad nagu emotsionaalne intelligentsus, biohäkkimine ja kaasaegne haridus. Viimastel aastatel ka mitmekesisuse ning kaasamise küsimused.

Tänu mitmekülgsele taustale kohtuvad temas pragmaatiline praktiline lähenemine ning akadeemiline teooria. Kuulajad kiidavad Vytautase siiraid esitlusi, kust ei puudu ka kerged sarkasminoodid.

  • Jane Oblikas – Disainiagentuuri Design Minds asutaja ja disainmõtlemise treener

ms3 2

Disainibüroo Design Mind asutaja, disainmõtlemise treener ning teenusedisainer Jane Oblikas on valdkonnas tegutsenud 1994. aastast alates. Ta on juhtinud reklaamiagentuuri Kontuur (2002-2011) ning Eesti Disainikeskust (2011-2017).

Tema büroo Design Mind seob disainmõtlemise, ringdisaini ning käitumisteaduse põhitõed ning aitab seeläbi brändidel lahendada keerulise probleeme ning luua jätkusuutlikke ja väärtust loovaid lahendusi.

Janel on Concordia rahvusvahelise ülikooli Eesti haru magistrikraad juhtimise ja turunduse erialal. Alates 2022. aasta septembrist õpib ta Tartu ülikooli rakendusliku käitumisteaduse magistris. Samuti on Jane rahvusvahelise disainmõtlemise Design Thinking Tallinn algataja ja kuraator.

Rohkem esinejaid ja täpsema programmi avalikustame peagi!

Piletid

  • TULI liikmele 125€+km
  • Üldpilet 155€+km

Pilet sisaldab sissepääsu 9. novembril ETKs toimuvale sündmusele, kohvipause, lõunasööki ning pääset järelõhtule. Pileteid on saadaval üksnes 150 – kiirustagem!

Tutvu esinejatega Osta pilet
  • Millal? 9. novembril 2022 kell 9.30-18.00
  • Kus? Erinevate Tubade Klubi, Telliskivi 60A-1

Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt