Making Sense konverents
Info
Making Sense – jätkusuutlik ja efektiivne turundus
9. novembril 2023 kell 9.30-18.00
Meie visioon ja mõte on üheskoos tõsta oma valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest.
Tänavune Making Sense võtab oma fookusesse taaskord efektiivsuse – jätkame käsikäes konkursiga TULImust. Laval esitlused efektiivsusest andmete kasutamise, jätkusuutlikkuse ja loovuse võtmes. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! Making Sense toimub hubases Erinevate Tubade Klubis, Telliskivi loomelinnaku südames.
TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. Selleaastane Making Sense’i päev lõppeb teist korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega.
TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin.
Programm
- TÄPNE PROGRAMM PEAGI
Esinejad
Esimesed kinnitatud esinejad – nimekiri täieneb!
- Sir John Hegarty – Founder, Creative at Bartle Bogle Hegarty (BBH), The Garage Soho and The Business of Creativity
John Hegarty on olnud reklaamitööstuse keskne kuju kuuel eri kümnendil. Ta on töötanud tippbrändidega nagu Levi’s, Audi, Boddingtons, Lynx, British Airways ja Johnnie Walker. 1970ndatel oli ta Saatchi and Saatchi asutajapartner. Koos John Bartle’i ja Nigel Bogle’ga pani ta 1982. aastal aluse reklaamiagentuurile Bartle Bogle Hegarty. Praegu on neil kontorid Londonis, New Yorgis, Singapuris, Stockholmis, Shanghais, Mumbais ja Los Angeleses.
John on saanud mitmeid tunnustusi, näiteks saanud Design and Art Directioni (D&AD) Presidendi auhinna ning nimetatud Ameerika Ühendriikide reklaamiliidu (US AAF) kuulsuste halli.
Kuninganna Elizabeth II andis 2007. aastal Johnile rüütliseisuse ning 2011. aastal sai ta esimesena Cannes’i loovusfestivali elutööpreemia Lion of St. Marki. Oma esimese raamatu “Hegarty on Advertising – Turning Intelligence into Magic” avaldas ta 2011. aastal, “Hegarty on Creativity – There are No Rules” ilmus kolm aastat hiljem.
2014. aastal kaasasutas ta The Garage Soho – investeerimisfirma, mis usub brändide ehitamisse. Hiljuti alustas ta kaheksanädalase veebikursusega “The Business of Creativity”, mille eesmärk on anda inimestele tööriistad, mis aitavad neil loovusega edu saavutada.
- Anu Ubaud – Co-Founder, United Imaginations, ex-editor-in-chief of Helsinki Sanomat
Anu Ubaud on positiivsete muutuste ning ühiskondliku mõjuga tegeleva Soome brändi- ja kommunikatsioonibüroo United Imaginations kaasasutaja. Enne agentuurielu teenis ta 15 aastat leiba ajakirjaniku ning meediajuhina.
Ta juhtis edukalt ajakirjanduse digitaalset muutust. Põhjamaade suurima ajalehe Helsingi Sanomati peatoimetajana tunnustati ta 2021. aastal Soome noore juhi tiitliga. United Imaginations’is on tema põhiliseks tööpõlluks jätkusuutlikkuse strateegia, strateegiline kommunikatsioon ning bränding.
- Vytautas Ašeris, PhD – Director of Engineering at Vinted, Partnership professor at VU MI
Vytautas Ašeris on end proovile pannud nii akadeemilises- kui ka ärimaailmas. Temas tekitavad kirge teemad nagu emotsionaalne intelligentsus, biohäkkimine ja kaasaegne haridus. Viimastel aastatel ka mitmekesisuse ning kaasamise küsimused.
Tänu mitmekülgsele taustale kohtuvad temas pragmaatiline praktiline lähenemine ning akadeemiline teooria. Kuulajad kiidavad Vytautase siiraid esitlusi, kust ei puudu ka kerged sarkasminoodid.
- Jane Oblikas – Disainiagentuuri Design Minds asutaja ja disainmõtlemise treener
Disainibüroo Design Mind asutaja, disainmõtlemise treener ning teenusedisainer Jane Oblikas on valdkonnas tegutsenud 1994. aastast alates. Ta on juhtinud reklaamiagentuuri Kontuur (2002-2011) ning Eesti Disainikeskust (2011-2017).
Tema büroo Design Mind seob disainmõtlemise, ringdisaini ning käitumisteaduse põhitõed ning aitab seeläbi brändidel lahendada keerulise probleeme ning luua jätkusuutlikke ja väärtust loovaid lahendusi.
Janel on Concordia rahvusvahelise ülikooli Eesti haru magistrikraad juhtimise ja turunduse erialal. Alates 2022. aasta septembrist õpib ta Tartu ülikooli rakendusliku käitumisteaduse magistris. Samuti on Jane rahvusvahelise disainmõtlemise Design Thinking Tallinn algataja ja kuraator.
- Päeva moderaator: Hede Kerstin Luik