Uudised

INTERVJUU | Graafiline disainer Margus Tamm: tarbija ei taha kogu aeg vaatemängu
Margus Tamm on auhinnatud kunstnik, disainer, kirjanik ja teadur. Ta on töötanud reklaamibüroodes ja täna tegutseb vabakutselisena, kes on noppinud hulganisti auhindu erinevatelt konkurssidelt. Vaatame, milline töö on tema portfoolios see kõige meeldejäävam ja meenutame 1990ndaid reklaamimaailmas.

Puust ja punaseks: mis ja kellele on tuliuus tulemuskonkurss TULImust
Eesti turundusmaailm saab novembris ühe konkursi võrra rikkamaks. Esimest korda selgitatakse parimad tööd välja tulemuskonkursil TULImust. Seda, millega täpselt tegu on, räägivad Turundajate Liidu juhatuse liikmed: SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning MediaComi juht Olga Peresild, kes on ühtlasi konkursi ellukutsujad.

Optimist muudab Eesti ettevõtetele Saksamaale laienemise lihtsamaks
Eelmisel nädalal avas Optimist Group ametliku vastuvõtuga esinduse Berliinis, et Eesti ettevõtetel oleks Saksa turule laienemine senisest lihtsam. Ettevõtete Saksamaa laienemisplaane toetab nüüdsest ärikonsultatsiooni ettevõte Optimist Expand, nutikaid ja turgu arvestavaid turunduslahendusi pakub loovagentuur Optimist Creative Berlin.

Selgusid Eesti Disainiauhindade nominendid, kokku esitati 200 tööd
Juba kuueaastaseks saav Eesti Disainiauhinnad tuleb taas. 2022 Eesti Disainiauhindadele esitati kokku 200 tööd. “Maailm muutub üha keerulisemaks ja sellega seoses suureneb vajadus disaini poolt pakutavate loovate lahenduste järele, mis muudab disaini tähtsamaks kui kunagi varem,” sõnab Eesti Disainikeskuse juht Tiia Vihand.

Tööjõupuudus on töötajate töökoormust tõstnud nii turunduses kui ka mujal
34% töötajatest leiab, et nende töökoormus on aastaga kasvanud, selgus CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemustest. Kõige enam on töökoormus kerkinud toitlustuse ja majutuse valdkonnas ning riigiasutustes töötavatel inimestel.

GALERII | Lõbus hiidlane, piiride kadumine ja võitja napp pääsemine ehk turundajad selgitasid taas parimad tennisistid
Tallink Tennisekeskuses on lahti pääsenud lõvi! Vähemalt selline mulje jääb, kui jälgida ja kuulata tänavu teist korda toimunud TULI turundajate tenniseturniiri MIXD Open. Tegelikult muidugi ükski lõvi 13-kilomeetrilist teekonda loomaaiast tennisehalli ette ei võtnud, saalis on emotsionaalsed spordimehed ja -naised.

Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa: võtmesõnad on lugupidamine, lahkus ja tagasiside andmine
Tööõnne uurija, karjäärinõustaja ja psühholoog Tiina Saar-Veelmaa külastas TULI taskuhäälingut ja arutles tööõnne, väärika värbamise ja juhtimise teemal. Järgnevalt väike assortii tema mõtetest.

PHD Media Estonia projektijuht Johanna Maria Mertsina: rahvusvaheliste klientide ootused on väga paigas
PHD Estonia meediaagentuuri projektijuht Johanna Maria Mertsina sõnul muudavad rahvusvahelised kliendid tema töö põnevamaks, kuid tekivad ka erinevaid väljakutsed. Intervjuus TULI-le avaldab ta, kuidas läheneda erinevast kultuuriruumist klientidele.

Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.

KOKKUVÕTE | Üritusturundajate suvi. Martin Rauam: „Ujume igast tormist läbi. Ja kui ei uju, siis torme on ka lummav vaadata.”
Üritusturundajate teguderohke suvi on seljatatud, nüüd on aeg sammuda vastu sügis-talvistele ettevõtmistele. Kas suvi oli edukas? Millised on klientide hirmud? Arutlesime nendel ja paljudel teistel teemadel üritusturundusagentuuride esindajatega. Sõna võtavad: Are Tallmeister (Elamuspank), Mikk Puurmann (Orangetime), Mihkel Lubi (Elamusstuudio) ja Martin Rauam (Jolos).

KIIKAME RAHAKOTTI: Vaata, palju teenivad Eesti turundajad
Statistikaameti palgarakendus on hea ajaviide, kui tööpäev kipub igavaks minema või uudishimu haarab võimust. Võtsime veebilehe ette ning vaatasime, millise brutopalgaga saavad uhkeldada reklaami- ja turundusinimesed. Andmed on selle aasta II kvartali seisuga.