Uudised
Konkurents töötajate leidmisel on tagasi
2021. aasta maikuus avaldasid tööandjad rohkem tööpakkumisi kui isegi 2019. aastal samal ajal, selgub värskest CVKeskus.ee tööturu ülevaatest. Kiirelt kasvanud pakutavate ametikohtade arv parandas märkimisväärselt töö leidmise võimalusi, kuid suurendas tuntavalt ka konkurentsi töövõtjate tähelepanu püüdmiseks.
Case study: Kuidas Maks & Mooritsa hakklihapakend Eestis revolutsiooni tegi
Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis tänavu Maks & Moorits, kes tõi turule uue kontseptsiooniga hakklihapakendi, mida on lihtne avada, mis võtab palju vähem ruumi, säilib kauem ja võimaldab pakendada hakkliha loodust säästvamalt. Uue pakendi valmistamiseks kulub 50% vähem pakkematerjali kui varem.
Case study: TalTechi vastuvõtukampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma
Turunduskonverentsil Password tunnustati 3. juunil Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Avaliku sektori Grand Prix’ võitis TalTechi 2020/2021 uute tudengite vastuvõtukampaania „Mõtle suurelt“. Kampaania tulemusel laekus eelneva aastaga võrreldes pea poole rohkem avaldusi, mis oli peajagu üle teistest Eesti ülikoolidest.
TULI taskuhääling. Mari-Leen Albers & Meelis Tomson: „Usalda sisuloojat!“
Eesti loetuima (pere)blogi Marimell.eu ja sisuturundusagentuuri loojad Mari-Leen Albers ja Meelis Tomson jagavad kogemusi blogijatena ning annavad väärt nõu nii turundajatele kui ka alustavatele blogijatele ja suunamudijatele. Tempokas taskuhäälingusaates on külas ka TULI ajaloo noorim saatekülaline – viiekuune Hedelin.
Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania
Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsil Password tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Ärikategooria Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania “50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad”, mille loovagentuuriks on Rakett.
„Sul on selgroogu“. Päästeameti suvekampaania hanke võitsid Salama, Dentsu ja Baltic ID
Päästeameti suurimal reklaamihankel osaleb igal aastal ca kümme agentuuri, mis näitab ühest küljest kliendi ja hanke atraktiivsust, teisalt aga tähendab väga tihedat konkurentsi. Sel aastal oli briif tavapärasest mahukam – kui Päästeameti suvekampaaniate teemaks on veeohutuse erinevad aspektid, siis seekord korraldati Päästeameti, Politsei- ja Piirivalveameti ning Transpordiameti ühishange, mis hõlmas nii vee- kui ka liiklusohutuse teemat.
Kuidas jõuda probleemi lahendamisel selle tuumani?
Kujutleme ette olukorda, kus pangakontori juhataja palub haldusjuhil tuua kontorisse juurde mugavaid diivaneid. Vajadust põhjendab ta klientide pahameelega, et pikkades järjekordades oodates ei ole kuskil istuda. Teenusedisaini vaatenurgast pole aga vaja diivaneid, vaid tuleb lahendada järjekordade tekkimise probleem: kuidas disainida kliendikogemus nii, et kliendid ei peaks üldse järjekorras ootama? Viga võib olla kehvas ruumiplaneeringus, aegunud tarkvaras, vormide ja protsesside keerukuses, teenindajate vähesuses või ka valedes avamiskellaaegades.