03.06.2024

Nagu mullugi: Eesti agentuurid võitsid Kiievist neli auhinda

Kiievi rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF jõudis shortlist’i Eesti agentuuride 16 tööd. Auhinnatud said neist neli.

Selgusid KIAFI parimad.

Kui mullu noppis neli auhinda Tabasco, siis tänavu jäi nende saagiks kolm autasu, ühe võitis Not Perfect Tallinn

Tabascole tõid KIAF-il tunnustuse Kuldmunalgi edukad olnud tööd. Hõbeda sai “This Is Not The End” (Creative Communications / PR / Crisis & Issue Management), kaks pronksi “Raamat avardab maailmapilti” (Creative Communications / Print & Publishing / Innovation in Print & Publishing ja Creative Communications / Integrated & Innovation / Small Budget Campaign)

pk 2

raamatukoi 450x600 5bleed 3

Not Perfectile tõi pronksi samuti Kuldmunal auhindu võitnud “Karikas, mida keegi ei taha” (Social Goals Contests / Children: Health/Safety/Happiness / Out of Home).

kiva trophy copy

Eesti agentuuridest jõudis shortlisti’i veel Neway. Kokku saatsid 19 riigi 96 esitajat võistlusele 909 tööd. Žüriides oli üle 50 eksperdi 20 eri riigist. Võitjaid oli 17 riigist: Tšiilist Usbekistanini, Prantsusmaalt Aserbaidžaanini. 

Meie lähinaabritest kogus Läti viis pronksi, kaks hõbedat ja ühe Best of Contest autasu. Kõik auhinnad võitis agentuur MAGIC ning võrdlemisi hästi (kolm pronksi) läks tööl “Join The Flip Side With Tommy Cash”, mille MAGIC tegi Samsung Baltics’ile ning mis – nagu nimigi reedab – kasutab reklaaminäona Eesti räpparit.  

Leedulased viisid koju kolm pronksi, kolm hõbedat ja ühe Best of Contest auhinna, neli neist autasudest võitis Not Perfect Vilnius.

Vaata kõiki võidutöid

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt