Nagu mullugi: Eesti agentuurid võitsid Kiievist neli auhinda
Kiievi rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF jõudis shortlist’i Eesti agentuuride 16 tööd. Auhinnatud said neist neli.
Kui mullu noppis neli auhinda Tabasco, siis tänavu jäi nende saagiks kolm autasu, ühe võitis Not Perfect Tallinn
Tabascole tõid KIAF-il tunnustuse Kuldmunalgi edukad olnud tööd. Hõbeda sai “This Is Not The End” (Creative Communications / PR / Crisis & Issue Management), kaks pronksi “Raamat avardab maailmapilti” (Creative Communications / Print & Publishing / Innovation in Print & Publishing ja Creative Communications / Integrated & Innovation / Small Budget Campaign)
Not Perfectile tõi pronksi samuti Kuldmunal auhindu võitnud “Karikas, mida keegi ei taha” (Social Goals Contests / Children: Health/Safety/Happiness / Out of Home).
Eesti agentuuridest jõudis shortlisti’i veel Neway. Kokku saatsid 19 riigi 96 esitajat võistlusele 909 tööd. Žüriides oli üle 50 eksperdi 20 eri riigist. Võitjaid oli 17 riigist: Tšiilist Usbekistanini, Prantsusmaalt Aserbaidžaanini.
Meie lähinaabritest kogus Läti viis pronksi, kaks hõbedat ja ühe Best of Contest autasu. Kõik auhinnad võitis agentuur MAGIC ning võrdlemisi hästi (kolm pronksi) läks tööl “Join The Flip Side With Tommy Cash”, mille MAGIC tegi Samsung Baltics’ile ning mis – nagu nimigi reedab – kasutab reklaaminäona Eesti räpparit.
Leedulased viisid koju kolm pronksi, kolm hõbedat ja ühe Best of Contest auhinna, neli neist autasudest võitis Not Perfect Vilnius.
Autor: Siim Kera, TULI