Uudised
Turundus, mida poleks olnud – päästvad turundustegevused
Sarja “Turundus, mida poleks olnud” III artiklis heidame pilgu erinevatele turundustegevustele, mille ajendiks oli puhkenud epideemia ja mida kriisilaineta poleks suure tõenäosusega sündinud. Nende tegevustega on aidatud nii oma kliente kui ka teisi ettevõtteid.
Teavituskampaania „Laps on pereootel” kutsub üles hakkama hoolduspere vanemaks
Eestis on suur puudus inimestest, kes pakuksid hoolt lastele, kes ei saa kasvada oma sünniperes. Seetõttu kasvab ligi 800 last asutusepõhisel hooldusel, pere- ja asenduskodus, endise nimega lastekodus. Täna algav teavituskampaania „Laps on pereootel“ kutsubki üles hakkama hoolduspere vanemaks.
PAI algatus ületas maagilise 500 000 euro piiri
Eesti õdede ja hooldustöötajate tänamiseks ja tunnustamiseks loodud PAI algatusega on liitunud juba üle kahe tuhande annetaja, kelle ühise panuse tulemusel ületatilaupäeva hommikul maagiline 500 000 euro piir. Ühise suurannetuse 20 tuhat eurot tegid nädala lõpus Sportland ja ettevõtte asutajate Anti Kalle ja Are Altrajaga seotud aktsiaseltsid Jalajälg ja Fifaa.
Algas Uuskasutuskeskuse kampaania „Anna uuele ringile!“
Uuskasutuskeskuse kevadises teavituskampaanias annavad teistele eeskujuks olles oma asjad uuele ringile telelegend Reet Linna, raadio- ja saatejuht Andrei Titov, näitleja Doris Tislar, muusik ja luuletaja Marten Kuningas ning näitleja ja moelooja Karin Rask. Kampaania loovagentuur on La Ecwador.
Turundus, mida poleks olnud: reklaamikampaaniad
Nii nagu ürituste korraldajad pidid käigu pealt kõik plaanid ümber mängima, olid viirusepuhangus sunnitud uue olukorraga kohanema ka reklaamitegijad. Vaatame Kuldmuna eel sarja “Turundus, mida poleks olnud” teises osas, kuidas leiti teid uute võimalusteni.
Lauri Pedaja: huumor on hea võti inimeste kaitsebarjääride murdmiseks
Digiagentuuri Vurr sotsiaalmeedia loovjuht Lauri Pedaja on üks kolmest eksperdist, kes juhendas noori kraanivee reklaamide loomisel Tallinna Vee korraldatud reklaamikonkursil „Veendumus“. Lauri jagas oma seminaril soovitusi, mille abil jõuda lahedast loovideest tugeva teostuseni. Tema sõnul on loovidee kogu kampaania tuum, mille leidmiseks tuleb võtta aega.
TULI taskuhääling. Patrik Kupenko: loovust ja meediat tuleb liita
Mille kavatseb Cookie Monster nahka pista, kuidas kolmanda osapoolte küpsiste kadumine mõjutab digiturundajate tööd, miks loovust ja meediat tuleb liita ning millega tegeleb agentuur MIXD? Sellest kõigest räägib taskuhäälingusaates MIXD agentuuri juht Patrik Kupenko.
Sammud väiksema jalajäljega välireklaami poole
Pöörame siin artiklis pilgu välireklaamile ning vaatame, kuidas erinevad kohalikud ja välismaised brändid jätkusuutlikkust oma turundustegevustesse põiminud on. Tutvustame JCDecaux tegevusi välireklaami ökoloogilise jalajälje vähendamisel ning kutsume kõiki sama mõtteviisiga liituma.