07.05.2024

Vaata, millised logod olid tänavusel Kuldmunal auhinnaväärilised

Kuldmuna disaini ja meisterlikkuse kategooria üks alamkategooriaid keskendub logomärkidele ning logotüüpidele. Tutvu võidutöödega allpool!

Due Volte pälvis esikoha. Töö esitaja: Neway.

KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

Due Volte jagab unustamatuid hetki, mille põimivad kokku hea toit, Itaalia külalislahkus ning võluvad kohad Eestis ja Itaalias. Elegantne ja hoolikas, kuid samas muretu suhtumine on kaubamärgi keskmes. Hetked, mis kõlavad läbi meelte ja jäävad südamesse: naudi korra, tunne kaks korda.

Töö esitaja: Neway.

10 4 due volte 01

10 4 due volte 02

HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

Alexela uus logo sümboliseerib jätkusuutlikkust, innovatsiooni ja kasvu, peegeldades brändi tulevikku suunatud teekonda.

Töö esitaja: Good Bits.

alexela kuldmuna logo 01

alexela kuldmuna logo 05

PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

Kui parkimisteenuste pakkuja Ühisteenused otsustas oma parkimisäpi kasutusele võtta, oli selge, et selleks on vaja oma kaubamärki ja identiteeti. Midagi, mis viiks digiteenuse enda südames. Kohalikule turule sobiv, kuid positiivselt rahvusvahelise hõnguga, võimaldades võimalikke laienemisi teistele turgudele. Seetõttu: tutvuge Parkneriga, oma uue partneriga parkimisel.

Töö esitaja: BOND.

03 logotype

05 posters

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt