19.09.2023

Linna Ekraanide värske müügijuht Veiko Oras: tahan anda edasi seda, mis toimub minul autopiloodi peal

Eesti ühe juhtiva digitaalse välimeediaga tegeleva ettevõtte Linna Ekraanid OÜ ridades toimuvad muutused. Oktoobrist alustab uue müügijuhina Veiko Oras, kellel on ettevõttes kaheksa aasta jagu kogemusi müügi projektijuhi ametikohal. Viimased kolm aastat on Veiko tegelenud suurklientidega.

Linna Ekraanide tegevjuhi Mihkel Luksi sõnul on Veiko välimeedias kogenud spetsialist ja teab täpselt, kuidas klientidele professionaalselt teenust pakkuda. “Meie koostöö on seni kulgenud superhästi ja usun, et müügijuhina annab Veiko Linna Ekraanidele täiesti uue hingamise,” sõnab Luks.

Alustas, kui digitaalne välimeedia oli lapsekingades

Veiko meenutab, et ühines Linna Ekraanide meeskonnaga vahetult peale ajateenistuse lõppu. “Kui ettevõttega liitusin, oli digitaalne välimeedia veel lapsekingades,” meenutab ta. “Toona oli n-ö traditsiooniliste välimeedia lahendustega üsna keeruline konkureerida, kuna võrgustikud olid väikesed. Eesti turu jaoks oli see niivõrd uus lähenemine. Ei olnud ka palju andmeid, kuidas digitaalset välimeediat reklaamikampaaniates efektiivselt kasutada.”

Veiko sõnul erineb digitaalne välimeedia standardsest, kuna selle abil saab klientidele pakkuda dünaamilisemaid lahendusi. “Me võimaldame tänavapildis paremini silma jääda. Liikuv pilt tekitab suuremat märgatavust ega kulu n-ö tapeediks,” sõnab ta.

Kaheksa aasta jooksul on digitaalne välimeedia jõudnud nii kaugele, et pakub arvestatavat konkurentsi klassikalistele plakatikandjatele. Ka Linna Ekraanid on samm-sammult kasvanud. “Oleme aastast aastasse tegelenud sellega, et võrgustikku üles ehitada. Kunagi oli reklaamikandjaid nii vähe, et suurt üle-eestilist kampaaniat Linna Ekraanidega läbi viia ei saanud. Tänaseks saame klientidele pakkuda tervikpaketti,” ütleb ettevõtte värske müügijuht.

Loomulikult tuleb olukorral silma peal hoida ka tulevikus, kuna linnapilt on pidevas muutumises. “Kindlasti on ka tulevikus eesmärk, et võrgustik oleks tervik. Nii ei teki klientidel vajadust alternatiivseid lahendusi juurde võtta,” kommenteerib Veiko.

Täpsus ja kliendile orienteeritud koostöö

Müügijuhi rollis peab Veiko enda üheks peamiseks ülesandeks anda meeskonnale edasi aastate jooksul saadud kogemusi ja knowhow’d, kuidas digitaalsete ekraanidega kampaaniaid planeerida ning milliseid lahendusi klientidele pakkuda. “Kui saame kliendilt päringu, tean täpselt, mida ja kuidas pakkuda,” ütleb ta. “Tahan anda tiimile edasi seda, mis minul toimub tänaseks n-ö autopiloodi peal.”

Veiko on Linna Ekraanide kasvu lähedalt pealt näinud ja panustanud, et digitaalset välimeediat efektiivsemaks muuta. “Olen kaasa rääkinud ka siis, kui ma pole olnud ametinimetuse poolest vastavas rollis,” sõnab Veiko. “Reklaamimaailm on mulle aastatega südamelähedaseks muutunud, aga näen, et ruumi on veel kasvada.”

Oma töös on Veiko alati pidanud oluliseks täpsust. “Lisaks on koostöö alati orienteeritud kliendile, et pakkuda võimalikult häid lahendusi, sama ootan ka enda tiimilt,” räägib värske müügijuht. Ennast kirjeldab Veiko inimeste inimesena: “Mind iseloomustab kahe jalaga maa peal suhtumine.”

Veelgi täpsem kampaania planeerimine

Eelmise aasta lõpus alustas ettevõte koostööd Teliaga. 

“Saame neilt kontaktide andmeid, mis on märkimisväärselt värskemad, täpsemad ja dünaamilisemad kui varem,” sõnab Veiko. “See on suur pluss, mis aitab kliendikogemust parendada. Veel ei ole see süsteem täielikult välja töötatud.” 

Müügijuhina on tema ülesanne muuta need andmed kasulikuks teadmiseks, mida klientidega jagada.

Kui varem pole kampaania planeerimisel tehtud vahet, kas on suvi, sügis või talv, teetööd või nädalavahetus, siis nüüd on andmed palju täpsemad ja põhjalikumad. “Saame selle võrra pakkuda klientidele lisaväärtust, et nad teaks, millal ja kuhu peaks oma sõnumeid suunama ning kui palju võiks kampaanias potentsiaalseid nägemisi tulla,” räägib Veiko. “Kõik see muutub ajas täpsemaks.”

Autor: Linna Ekraanid

Linna Ekraanid OÜ on üks juhtivaid digitaalse välimeedia ettevõtteid, mis opereerib 44 asukohas üle Eesti. 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt