Uudised
INTERVJUU | Linnaruumiaktivist mitte_tallinn: aeg, kus poed jagavad loteriiga autosid, aga samade kaupluste ümbrused on koledad, võiks läbi saada
Paljud brändid näevad end positiivsete muutuste toojatena ning maailmamuutjatena. Haarasime kinni sotsiaalmeedias tegutseva anonüümse linnaruumiaktivisti mitte_tallinna nööbist ning palusime tal mõtiskleda, kuidas ettevõtted saaksid linnaruumi parandada.
Selgusid enim tahetud ametid ja populaarseimad tööandjad
Kümnele kõige populaarsemale ametikohale kandideeris esimeses kvartalis kokku pea 8000 töövõtjat, näitab CVKeskus.ee tööportaali värske statistika. Suurimad tõmbetegurid olid võimalus teha kaugtööd, arenguvõimalused, töö- ja eraelu tasakaal ning ootuspäraselt – avalik palgapakkumine.
Roger Puks: European Accessibility Act on tulemas – valmista oma ettevõtte veebileht nõuetekohaseks
Alates 28. juunist 2025 hakkab Euroopa Liidu majandusruumis kehtima European Accessibility Act nimeline direktiiv. Antud eeskirja tulemusel loodetakse parandada Euroopas toimetavate veebikeskkondade ligipääsetavust kõikidele tarbijatele, hoolimata piirangutest, mis neid takistada võivad. See tähendab, et veebihalduritel on pisut üle aasta, et oma veebilehtedel ellu viia hulk muudatusi, kirjutab Media House’i digijuht Roger Puks.
Mis toimub trükimaailmas? 5 tähelepanekut, mis puudutavad iga turundajat
Indrek Leemet ja Martti Kübarsepp Metroprindist külastasid märtsis Amsterdamis toimunud FESPA Global Print Expot. Tegemist on ühe maailma suurima trükiteemalise messiga, kus esindatud siidi-, digi-, laiformaat- ja tekstiilitrüki turuosalised.
ARVAMUS | Julia Piilmann: pole saladus, et “roheline” ja “jätkusuutlik” on vabalt tõlgendatavad terminid. Kuidas õiget jätkusuutlikku projekti ära tunda?
“Olen pärit Kohtla-Järvelt, klassikaliselt 90ndate Ida-Virumaalt, kus, uskuge või mitte, oli paljude noorte unistuseks päästa planeet,” kirjutab sõnumiagentuuri Akkadian partner Julia Piilmann.
INTERVJUU | Limpa mänedžer: lõpetasin kliendiga sisu kinnitamise, nüüd on 100 laigi asemel 4000
Nägin mõnda aega tagasi ülipopulaarset TikTokki, kus lumelabida vars läbistas armastatud limonaadisea Limpa keha. Tegemist ei olnud Limpa vihavaenlase loodud sisuga, vaid põssa ametliku kontoga, mis alatasa erinevaid riukaid täis. Uurisime agentuuri Taevas digiloovjuhilt – ja Limpa mänedžerilt! – Susann Kõomäelt, kas tänapäeval peabki bränd end sotsiaalmeedias “ära tapma”?