Uudised
Kriisikommunikatsioon: kuidas panna ennast valmis tormiks ja kaitsta mainet
Kujutlege olukorda, kus teie ettevõte on sattunud ootamatu skandaali keskmesse. Võib-olla on toode osutunud ohtlikuks, töötaja on käitunud ebaeetiliselt või on toimunud andmeleke. Ükskõik, milline on kriisi olemus, üks on kindel: usalduslik suhe sidusrühmadega on ohus ja seeläbi ka kogu organisatsiooni maine, kirjutab META Advisory partner ja mainekujunduse tiimijuht Rainer Laurits.
TULI ja MIXDi tenniseturniir toimub juba 27. septembril
Oled tennises poolprofessionaal, algaja või suurepärane kaasaelaja? Kõik on TULI x MIXD turniirile oodatud! On viimane aeg lasta endast välja võistlushimulised tennisehinged ja registreerida end selle aasta kõige vingemale turundajate tenniseturniirile, mis toimub 27. septembril!
INTERVJUU | Henrik Kalmet: sõna “sisu” ei kanna endas enam kvaliteeti või mõtestatust, vaid lihtsalt mahtu ja täidet – makrofleksi
Sinu ees on ilmselt ainuke tekst maailmas, kus on kasutatud väljendit “proteesimaailma eldoraado”. Aga intervjuust leiad muudki, sest vestluspartneriks on Good Bits Studio loovjuht ja partner Henrik Kalmet, kes rohkem tuntud näitleja, koomiku ja saatejuhina. Jutustame turundusest, kunstist, loovusest ja usaldusest.
Eesti suurimas meediaagentuuris toimuvad muutused
Viimaste aastate tehnoloogilised ning keskkonnateemalised arengud mõjutavad paratamatult kõiki elualasid ning erandiks ei ole ka turundusmaastik. Eesti suurim meediaagentuur Inspired Universal McCann mõistab, et muutunud maailmas on senisest veelgi olulisem leida võimalikult nutikad viisid, kuidas oma klientide äritulemuste saavutamisele kaasa aidata. Selleks, et ükski oluline teema ei jääks tähelepanuta, on otsustatud ettevõttes ümber reorganiseerida juhatuse liikmete rollid.
TULIUUS LIIGE | Kolm Õuna: me ei võta oma tööd kergekäeliselt, aga kui meilt küsitakse kergekäeliselt tööd, teeb see haiget
Nii kummaline, kui see ka pole, on üritusturundusagentuuri Kolm Õuna kokku sattunud Baltimaade suurima ärifestivali sTARTUp Day kolm endist peakorraldajat. Üks neist, produtsent Mart Lättekivi, annab aru, mida turundusel idusektorist õppida ning mis on valdkonna kõige keerulisem osa.
Kaubamaja alustas koostööd reklaamiagentuuriga Sweep
Kaubamaja ja reklaamiagentuuri Sweep partnerlus toob sisulisi uuendusi Kaubamaja turundusstrateegiasse, säilitades samal ajal brändi ajaloolist väärtust. Lisaks tugevale loovjuhtimisele ja strateegilisele lähenemisele aitab agentuuri Sweep sügav arusaam digiturundusest Kaubamaja e-kanalite kasvupotentsiaali veelgi enam realiseerida.
TULINE SUVI | Jüri Ratas, sõimusõnad ja päästmist vajav reklaamitööstus – väike ülevaade suvistest intervjuudest
Jah, mõistame, suvel oli ka muud teha kui TULI artikleid lugeda. Sügisel on ilmselt ka, aga äkki suudad natuke aega näpistada. Siin on väike valik suvistest lugudest, mida tasub avastada.