Uudised

Euroopat vallutav PLG Group on tänavuse Tallinn Music Weeki suurtoetaja
Baltikumi ja Kesk-Euroopa juhtivaks piletimüügiplatvormiks tõusnud PLG Group on 3.–6. aprillil toimuva rahvusvahelise muusika- ja linnafestivali Tallinn Music Week (TMW) suurtoetaja. Kaks rahvusvahelist loomeettevõtet ühendavad jõud, et võimendada teineteise tegevusi välisturgudel, tuua Eesisse uut publikut, artiste ja muusikatööstuse professionaale ning luua riigipiiride üleseid loovust toetavaid kogemusi.

INTERVJUU | Powerhouse’i naasnud endine ajakirjanik Nils Niitra: eelmine kord PRis töötades sain üsna ruttu märja lapiga mööda nägu
Südames jääb Nils Niitra igavesti ajakirjanikuks. Sellest hoolimata on ta viimase kaheksa aasta jooksul teist korda maandunud kommunikatsioonibüroos Powerhouse. Pikalt Postimehes ja viimati Õhtulehes töötanud lehemees mõtiskleb nii ajakirjanduse kui ka eesti keele üle ning räägib, miks ta PRis tagasi on.

Kuldmuna disainižürii I juht Ionel Lehari: elame maailmas, mis on visuaalidega massiivselt ülekoormatud
Võtsime Kuldmuna disainižürii I juhi Ionel Lehariga luubi alla tulevased disainerid, muutused ja võimalused disainimaailmas ning rääkisime, millega peab arvestama, kui on soov oma töö konkursile saata.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Kerstin Kessu Raidma: ma ei teadnud toona reklaamimaailmast suurt midagi, avastasin hiljem, et võitsime
Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama algusest – aastast 2003, kui osalesin stilistina teadmatult Kuldmuna võitmises, kirjutab Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.

Vaata tulemusi! Kantar Emor viis esimest korda läbi mobiilirakenduste kliendisõbralikkuse uuringu
Kantar Emor viis läbi mobiiliäppide kliendisõbralikkuse uuringu, kust selgus, et Eesti elanikud hindavad Eestis loodud mobiilirakendusi samaväärselt maailmas laialdaselt kasutatavate äppidega. Kõige kliendisõbralikumaks hinnatakse Smart-ID rakendust.

AutoPay esitles uut logo
AutoPay on läbinud visuaalse uuenduskuuri – ettevõte tutvustas oma uut logo ja värskendatud brändiidentiteeti. Muudatuse eesmärk on tuua AutoPay klientidele lähemale ning muuta bränd äratuntavamaks nii uuele kui ka juba olemasolevale kliendile.

Kuldmuna reklaamižürii II juht Magnus Lužkov: turunduses edukaks saada soovival inimesel peab olema kaks töölepingut – üks agentuuriga, teine iseendaga
Sel aastal hakkab Eesti reklaam paremini elama, usub Optimist Creative’i partner ja tegevjuht Magnus Lužkov. Räägime Kuldmunal reklaamižürii II juhtiva mehega rootslastest, Cannes’ist ja loovtööstusest. Muidugi meie võistlusest ka!

La Ecwadoriga liitusid sotsiaalmeedia tiimijuht Siim Kokkota ja kliendikogemuse juht Marie Ojamaa
La Ecwadori meeskond on saanud rikkamaks kahe kogenud spetsialisti võrra. Mõlemad oma valdkonna andekad tegijad, kelle kogemused, ideed ja energia aitavad pakkuda klientidele veelgi paremaid lahendusi.

TULIUUS LIIGE | FIFAA: Ballzy’s said kokku kreatiivsus, julged ideed ja võimalus neid ellu viia
“Kas see on tõesti Eesti bränd!?” on küsimus, mida inimesed tihti Ballzy kohta küsivad. Sellest, mis Ballzy eriliseks teeb, räägivad ettevõtte turundusjuht Aleksandr Dmitrijev ning Ballzy emafirma FIFAA tegevjuht Karel Loide.

Viska pilk peale! Silmapaistvad, mõtlemapanevad ja veidralt naljakad klipid ehk valik Super Bowl 2025 reklaame
Ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmäng Super Bowl on igal aastal üks oodatuimaid sündmusi. See ei ole ainult võitlus tiitli nimel, vaid ka võimalus brändidele, kus oma loovusel särada lasta. Siinkohal valisimegi välja mõned reklaamid. Head vaatamist!

Bolti tööandja turunduse tiim: 24 miljonit näitamist tänu oma töötajate postitustele
Grete Kivi ja Kadi Poll on Bolti tööandja brändingu tiim, kes veavad kahekesi eest Bolti tööandja brändi üle kogu maailma. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Polli ja Kiviga tööandja turundusest, selle lehtrist, mõõdikutest ja eelarvest, LinkedIn reklaamidest ning Bolti LinkedIni väljakutsest.