Uudised

MINU ESIMENE KULDMUNA | Kerstin Kessu Raidma: ma ei teadnud toona reklaamimaailmast suurt midagi, avastasin hiljem, et võitsime
Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama algusest – aastast 2003, kui osalesin stilistina teadmatult Kuldmuna võitmises, kirjutab Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.

Vaata tulemusi! Kantar Emor viis esimest korda läbi mobiilirakenduste kliendisõbralikkuse uuringu
Kantar Emor viis läbi mobiiliäppide kliendisõbralikkuse uuringu, kust selgus, et Eesti elanikud hindavad Eestis loodud mobiilirakendusi samaväärselt maailmas laialdaselt kasutatavate äppidega. Kõige kliendisõbralikumaks hinnatakse Smart-ID rakendust.

AutoPay esitles uut logo
AutoPay on läbinud visuaalse uuenduskuuri – ettevõte tutvustas oma uut logo ja värskendatud brändiidentiteeti. Muudatuse eesmärk on tuua AutoPay klientidele lähemale ning muuta bränd äratuntavamaks nii uuele kui ka juba olemasolevale kliendile.

Kuldmuna reklaamižürii II juht Magnus Lužkov: turunduses edukaks saada soovival inimesel peab olema kaks töölepingut – üks agentuuriga, teine iseendaga
Sel aastal hakkab Eesti reklaam paremini elama, usub Optimist Creative’i partner ja tegevjuht Magnus Lužkov. Räägime Kuldmunal reklaamižürii II juhtiva mehega rootslastest, Cannes’ist ja loovtööstusest. Muidugi meie võistlusest ka!

La Ecwadoriga liitusid sotsiaalmeedia tiimijuht Siim Kokkota ja kliendikogemuse juht Marie Ojamaa
La Ecwadori meeskond on saanud rikkamaks kahe kogenud spetsialisti võrra. Mõlemad oma valdkonna andekad tegijad, kelle kogemused, ideed ja energia aitavad pakkuda klientidele veelgi paremaid lahendusi.

TULIUUS LIIGE | FIFAA: Ballzy’s said kokku kreatiivsus, julged ideed ja võimalus neid ellu viia
“Kas see on tõesti Eesti bränd!?” on küsimus, mida inimesed tihti Ballzy kohta küsivad. Sellest, mis Ballzy eriliseks teeb, räägivad ettevõtte turundusjuht Aleksandr Dmitrijev ning Ballzy emafirma FIFAA tegevjuht Karel Loide.

Viska pilk peale! Silmapaistvad, mõtlemapanevad ja veidralt naljakad klipid ehk valik Super Bowl 2025 reklaame
Ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmäng Super Bowl on igal aastal üks oodatuimaid sündmusi. See ei ole ainult võitlus tiitli nimel, vaid ka võimalus brändidele, kus oma loovusel särada lasta. Siinkohal valisimegi välja mõned reklaamid. Head vaatamist!

Bolti tööandja turunduse tiim: 24 miljonit näitamist tänu oma töötajate postitustele
Grete Kivi ja Kadi Poll on Bolti tööandja brändingu tiim, kes veavad kahekesi eest Bolti tööandja brändi üle kogu maailma. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Polli ja Kiviga tööandja turundusest, selle lehtrist, mõõdikutest ja eelarvest, LinkedIn reklaamidest ning Bolti LinkedIni väljakutsest.

Loovstrateeg Sven Luka noorte uudissõnadest: tuleb leida tasakaal, mida ja kus kasutada
Stan ei tähenda enam lühendit nimest Stanley. S ja t tulevad sõnast stalker ning a ja n sõnast fan – ehk siis tegu on kellegagi, kes jälgib ja fännab. Emo’d on samuti nüüdseks minevik ja nende asemel tegutsevad E-boy’d ja E-girl’id, kes on justkui emo’d, kuid kasutavad eneseväljenduseks internetti.

Digiagentuuri soovitused: kuidas iga turundusele kulutatud euroga rohkem tulemust tuua?
Tänapäeva turundusmaastikul, kus iga euro loeb, on konversioonide mõõtmine hädavajalik tööriist. Kui varem peeti seda vaid e-poodide pärusmaaks ostude jälgimisel, siis tegelikult saab seda edukalt rakendada igasuguste veebilehtede puhul, olenemata ärivaldkonnast.