Uudised

INTERVJUU | Booking.com’i endine brändijuht Carine van der Heijden: kui idee on brändiga kooskõlas, tajuvad inimesed seda kohe
Hollandlanna Carine van der Heijdeni senine karjäär on hõlmanud nii Booking.com’i bränditurunduse juhi kui ka maailma suurima mobiilipanga N26 bränditurunduse asepresidendi rolli. Kuna Carine esineb augustis Tallinnas grit. konverentsil, rääkisime temaga brändi- ja tulemusturunduse koostööst, Super Bowli reklaamide loomisest ning brändikampaaniate mõõtmisest ja skaleerimisest.

Üks Baltikumi suurimaid advokaadibüroosid sai uue nime: TGS Baltic on nüüd TEGOS
Advokaadibüroo TGS Baltic tegutseb alates tänasest uue nime all – TEGOS. Ühtne nimevahetus kõigis kolmes Balti riigis tähistab uut etappi ettevõtte arengus: ambitsioon on liikuda veelgi selgemalt strateegilise partneri rolli, tugevdada piiriülest koostööd ja peegeldada büroo positsiooni rahvusvahelisel tasandil.

ARVAMUS | Joel Volkov: reklaamiteenuse eripärad Eesti moodi Ehk talendid on reeglina krooniliselt alamakstud ja tihti ülekoormatud
Igal maal on omad kombed ja tavad. Mõned veidramad, mõned paremad. Olen seoses tööga rännanud mitmel pool maailmas ja võin öelda, et laias laastus on reklaamiteenus igal pool sarnane, kirjutab Tanki loovjuht ja partner Joel Volkov. Sellest hoolimata näeb Eestis asju, mida mujal ei näe.

VAATA ESIMESENA! Tujurikkuja tandem tuleb appi Eesti puhtamaks muutmisel
Eesti Pakendiringlus on ka varasemalt tutvustanud ja jaganud juhiseid pakendite sorteerimiseks läbi huumori, sel korral tuuakse koostöös Tabasco loovagentuuriga eetrisse armastatud humoristid Märt Avandi ja Ott Sepp.

TULIUUS LIIGE | PZU Kindlustus: meie väljakutse on igavusest ja üksluisusest lahti saada
Minu vastas istuvad PZU turundus- ja kommunikatsioonijuht Oksana Skorbatjuk ja turundusspetsialist Anna Gerliani. “Meie suur tiim,” muigavad nad. Kahekesi moodustavad nad TULI värske liikme PZU Kindlustuse turundusjõu.

UURING | Milline on tehisintellekti roll tuleviku reklaamimaailmas?
BFM-i reklaami ja suhtekorralduse vilistlane ning TalTech juhtimise ja turunduse eriala magistrant Liis Leinakse viis koos kursusekaaslase Liis Tambergiga läbi uuringu, mis käsitles tehisintellekti ja inimese loodud reklaamide tajumist.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Enefit Grupi turundusvaldkonna juht Priit Leemet: kasutajakeskse sõnavara kasutamine on hügieenitase
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on avaldatud erinevaid põnevaid intervjuusid ning nüüd jagame uusi vestlusi ka TULI lehel. Seekordses osas on külas Enefit Grupi turundusvaldkonna juht Priit Leemet.

INTERVJUU | Aasta üritusturundusagentuur Jolos: oluliselt lihtsam oleks, kui meil oleks vähem ambitsiooni
Kui üks asi paistab selles ebakindlas maailmas kindel olevat, siis see, et Jolos võidab Kuldmunal aasta üritusturundusagentuuri tiitli. Tänavu juhtus see juba kuuendat korda järjest.

Viis aastat TULI portaali: numbrid, suurimad hitid ja soe soovitus, mis sulle tähelepanu toob
TULI portaal sai hiljuti viieaastaseks. Torti meil serveerida pole, küll saame kostitada erinevate infokildudega. Näiteks saad teada, millise linna võiks turundajad asutada, millest tasub intervjuudes rääkida ning kui palju meid loetakse.

Töötavad inimesed hindavad mainekaimaks tööandjaks Tallinna Lennujaama, tudengite eelistus on LHV
Juba 20. korda selgitas Kantar Emor välja mainekaimad tööandjad töötavate inimeste ning tudengite seas. Tänavu on palgatöötajate hinnangul atraktiivseim tööandja Tallinna Lennujaam ning tudengite seas hoiab juba kolmandat aastat liidrikohta LHV.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Meelis Kubits: Eestis suudetakse hallata üht skandaali korraga
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on avaldatud erinevaid põnevaid intervjuusid ning nüüd jagame uusi vestlusi ka TULI lehel. Seekordses osas on külas Kultuuripartnerluse SA juhataja ja legendaarne suhtekorraldaja Meelis Kubits.

Talleggi brändimuutuse tagamaad: ambitsioon on, et kollasega seostuks Tallegg
Talleggil on käsil suur brändiuuendus, mis värvib kõik nende pakendid päikesekollaseks. Praeguseks on uue kuue saanud umbes 10% pakenditest – suve jooksul see protsent aina suureneb – ning kosta on klientide esimesi muljeid.