Uudised
Kolm heas mõttes hullu naist muudavad Pärnu disainipealinnaks
Kõlab ju omamoodi pööraselt, et Pärnust tehakse Eesti disainipealinn!? Niimoodi aga lubavad kolm entusiastlikku Pärnu naist ehk Kati Vaas, Liisa Mägi ja Kaydi Tomson. Ägedate asjade ellu viimiseks peabki nende sõnul olema julge ja veidi ootamatu. Nõnda toimubki 16. novembril teist aastat järjest silmapaistvalt mitmekesise programmiga Pärnu Disaini Päev.
Oatly loovprodutsent: olgem ausad, inimesed vihkavad reklaame
Kui paluda turundajal nimetada julgeid brände, on tõenäoline, et üsna nimekirja alguses kõlab Oatly. Rootsi kaerajoogi firma on oma sarkastiliste ja ausate reklaamidega paljudele kustumatu mulje jätnud. Vestlesime ettevõtte loovprodutsendi Salma Gaj Tophamiga, et näha paremini kartmatu brändi pähe.
Alanud kampaania juhib tähelepanu hooletule klikkimisele
Tänasest algab neli nädalat kestev üleriigiline tarbijaid hariv teavituskampaania, mille eesmärgiks on juhtida tähelepanu internetikäitumisele ning sellele, kuidas ühe hooletu klikiga võib kaasneda hulgaliselt probleeme ning isegi finantskahju. Kampaania eestvedajaks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA).
KOKKUVÕTE | Loe intervjuusid Making Sense’i esinejatega: normid, igapäevane meelelahutus ja olematu tähelepanuvõime
Making Sense’i konverents toimub juba 6. ja 7. novembril PROTO avastustehases. Pitch-koolitaja David Beckett, Ryanairi endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran, Muumide turundaja Erica Terranova ja loovjuht Mathias Appelblad muljetasid intervjuudes oma taustast, kogemustest ja sellest, millest konverentsil juttu tuleb. Võta tass kohvi ja naudi lugemist!