Uudised
Kodumaine mütsibränd jahib uue juhiga 10 miljoni euro suurust käivet
Ennast naljatamisi tõeliseks „turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on ärimaastikul tuntud tegija. Jättes seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, on ta nüüd võtnud vastu väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.
INTERVJUU | Metsakutsu: originaalsus ja uudsus pole eesmärgid omaette
Rainer Olbri ehk Metsakutsu – päeval disainer, öösel räppar. Saame kokku Testlio koosolekute ruumis, Rainer on siin in-house tiimi disainer. Meenutame elu agentuurides, räägime mussist, isikubrändi loomisest, läbipõlemisest ja kõigest muust. Ning loomulikult Porschest, sest see projekt tõi Rainerile äsja Kuldmuna konkursilt kulla ja hõbeda.
Omniva Eesti turundust asus juhtima Anna-Liisa Aguraiuja
Baltikumi turul tegutsevas Omniva grupis eraldati eelmisel sügisel brändi ja turunduse üksus erinevateks tiimideks: Omniva brändi arendamine toimub grupiüleselt Mari-Liis Küppari juhtimisel ja turundusfunktsioon tegutseb iga riigi äriüksuse juures, et müüki toetada.
Omniva on hetkel põnevas uuendusetapis ja just seetõttu liitusid Omniva Eesti turundustiimiga kaks pikaajalise kogemusega turundajat: Anna-Liisa Aguraiuja, kes toimetab nüüdsest Omniva Eesti turundusjuhina, ja Katriin Vesik, kes on ametis turunduse projektijuhina.
Mindshare’i küsitlus: pea iga viies tarbija on majanduslikult raskes seisus, lähituleviku osas optimism puudub
Viimased paar aastat on olnud küllaltki turbulentsed. Pandeemia lained ja nendest tulenenud piirangud, ootamatult kõrgele tõusnud energiahinnad ning tagajärjed, mis on kaasnenud Venemaa agressiooniga Ukraina vastu on kõigutanud makromajanduslikku stabiilsust, toonud lühiajaliselt muuhulgas kaasa märkimisväärse inflatsiooni ja teinud tulevikuväljavaadete prognoosimise senisest keerukamaks.
Surve palgatõusule paneb agentuuride juhid keerulisse olukorda. Magnus Lužkov: „Tuleb sadulas püsida näkku peksvate kadakaokste kiuste.”
Inflatsioon ja palgatõusu surve – kaks märksõna, mis kirjeldavad meie majanduse hetkeolukorda. Suhtlesime sel teemal agentuuri Tank tegevjuhi Marge Kari, MediaCom Estonia juhi Olga Peresilla, Optimisti asutaja Magnus Lužkovi ning Imagine\TBWA tegevjuhi ja partneri Helen Roonetiga.
Pipedrive laiendab oma tootevalikut uue meiliturunduse lahendusega
Eesti juurtega müügitarkvara Pipedrive lansseeris uue meiliturunduse tööriista Campaigns by Pipedrive. Uus tarkvara ühendab müügi ja turunduse funktsionaalsuse ning lihtsustab kliendisuhete, müügiprotsesside ja kampaaniate haldamist.
Kristin Lepikson: ilusat disaini on Eesti kodulehtede hulgas palju, omanäolist copy’t aga napib
Koduleht on ettevõtte visiitkaart ja sageli esimene, mida inimene näeb – eriti, kui ta pole jalga veel füüsilistesse ruumidesse tõstnud. Nii on tähtis, et koduleht toetaks visuaalselt ja ka tekstiliselt seda, mille eest ettevõte seisab, mida väärtustab ja rõhutada tahab. Solarise koduleht seda ei teinud. Oli aeg muutusteks.
Ekspert soovitab: kuidas enda brändi võltskontode eest kaitsta ning mida nende avastamisel teha?
Sotsiaalmeedias kohaloleku vajadus on tänaseks kõigile selge, omaette väljakutseks on aga kujunenud sealjuures brändi turvalisuse tagamine ning kaitse võltskontode eest. Mida saavad ettevõtted enda konto kaitsmiseks teha ning kas võltskontode eest on üldse pääsu, rääkis Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann.
Tutvu European Design Festival 2022 raames toimuvate töötubadega
Sel aastal toimub Euroopa Disainifestival (ED-Festival) 17.-19. juunil Tallinnas ning selle raames toimub 17. juunil neli töötuba, mis on mõeldud nii disaineritele kui ka avalikule sektorile. Töötubasid viivad läbi maailmakuulsad disainerid Dr. Leyla Acaroglu, Marksteen Adamson ja disainistuudio Bespoke, Verve Agency ning Bürocratik.
INTERVJUU | TULI uus liige LHV: kvaliteetse turundustegevuse puhul mängivad rolli inimeste koostöö ja kollektiivne loovus
Tere tulemast TULI värske liige – LHV! Sukeldusime panga turundusmaailma ja uurisime LHV turundusjuhilt Margit Kotkaselt, kuidas toimib omavahel in-house tiim, mis on ettevõtte edasised eesmärgid, kuidas jõuti Londoni filiaalini ja miks Tommy Cashi kampaania endiselt inimestel meeles on.
Neway tähistab: 200 minutit ja 200 loodud brändi
200 minutit ja 200 loodud brändi. Ühes vaatuses, ühel hommikul, ikka Tartus! Ausalt ja avatult. Neway agentuuril täitus eelmisel kuul märgiline number – nad on aidanud luua juba enam kui 200 brändi. Tartlaste loodud brände, tooteid ja teenuseid tarbivad ja kogevad üle Euroopa enam kui 100 miljonit inimest!