Uudised
TULI taskuhääling. Kristjan Seema: „Viime Eestis elu edasi, mitte ei kärbi võimalusi.“
TULI taskuhääling tutvustab inspireerivaid inimesi, TULI liikmeid ning arutleb aja- ja asjakohastel teemadel. Esimeses saates oli külas COOP Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema, kes jagas mõtteid nii oma kogemustest, turundusest laiemalt kui ka COOP Panga tegemistest ja arenguplaanidest.
Mis seisus on influencer turundus Eestis? Vastavad 25 turundusjuhti
Promoty uuris kahekümne viie tuntud Eesti brändi turundusjuhilt, kuidas nende ettevõttes influencereid kaasatakse, millised on suurimad väljakutsed ja kui suured on influencer turunduse eelarved. Mitmel korral rõhutasid vastajad, et väldivad n-ö stereotüüpseid influencereid või neid, kelle Instagram meenutab reklaamikataloogi.
Kuidas Visit Estonia viis Eesti rahvuskultuuri TikToki
Age Creative’i loodud loomingulise lahenduse eesmärgiks oli tutvustada nii eesti kultuuri kui ka häid põhjusi Eestisse reisida, kaasates võimalikult palju osalejaid, kes tantsiks Eesti erinevates kaunites kohtades. Praeguseks on kampaania katvus juba rohkem kui kaks miljonit inimest.
TULI uus liige Inspired: meie inimesed on ennekõike osa kliendi turundusmeeskonnast ja seejärel alles meediaagentuuri projektijuhid
Eesti juhtiv meediaagentuur Inspired Universal McCann astus Turundajate Liidu (TULI) liikmeks. Seoses sellega andis TULI peatoimetajale Silja Ojale intervjuu Inspiredi kommunikatsioonijuht Marleen Järvela, kes räägib, kuidas läks agentuuril möödunud aasta ja prognoosib, mida toob uus.
Eestlased tegid Euroopa idufirmade auhinnatseremoonia tehnilise lahendusega ajalugu
Tallinnas Kultuurikatlas möödunud nädalal aset leidnud Euroopa parimate idufirmade auhinnatseremoonial European Startup Prize for Mobility osales tänavu 550 ettevõtet 44 riigist. Virtuaalset galat teostanud üritusturundusagentuur Royal Experience tuli sündmuse ajaloos välja uue tehnilise lahendusega.
Karl Multer peale SEB-st lahkumist: elu läks põnevaks
Karl Multer lahkus pärast 23 aastat SEB pangast, kus ta viimased aastad juhtis SEB Baltikumi digitaalset müüki, turundust ja kommunikatsiooni. TULI-le antud intervjuus meenutab ta muuhulgas vanu aegu: „1990ndate lõpus oli nii, et mida lõbusam reklaam, seda parem. Kui reklaam juhatuse esimehe abikaasa naerma suutis ajada, siis oligi väga hästi ja ka tööl järgnes kiitus.“