Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kaili-vohnje-2-770x440.jpg 770w)
Kaili Vohnje: Eesti võiks olla tuntud kui maailma kõige väiksema bürokraatiaga riik
Milline on turunduse roll masinatööstuse ettevõttes? Kuigi otseselt reklaami ei tehta, on maine siiski tähtis ja tööandja brändingust ei pääse. Eesti maine tervikuna kandub üle ka siin tegutsevatele ettevõtetele. Küsimustele vastab MDC Max Daetwyler Eesti AS tegevjuht Kaili Vohnje. Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/eu-u-s-relations-in-a-post-p-andemic-world_ju25cc2588ri-kartul-1540x880.jpg 1540w)
Miltton Grupp omandas Royal Experience’is 70% osaluse
Kriisiolukorra vajadustest sündinud virtuaalsündmuste lahendus viis 2020. aasta märtsis kokku üritusturundusfirma Royal Experience ja ärinõustamisettevõtte Miltton. Üheskoos viidi mullu ellu enam kui 200 virtuaalset üritust Põhjamaade suurettevõtetele, Eesti ja Soome valitsusasutustele ning rahvusvahelistele organisatsioonidele. Kiires tempos arendatud teenus avas uksed globaalsele turule, mistõttu otsustasid osapooled leivad ühte kappi panna.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/kerttu-talvik-scaled-e1610480108879-1540x880.jpg 1540w)
Kerttu Talvik: Z-generatsiooni sotsiaalmeedia tarbimine eeldab personaliseeritud videosisu
Z-generatsioon ehk zoomerid on sugupõlvede loetelus viimased. Sünnipäraselt digialtid noored erinevad eelnevast generatsioonist mitmel olulisel moel. Globaalsete sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpool tõi välja põhilised mustrid, mida peaks uusimale põlvkonnale turundades jälgima.
![Sander Pukk](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/sander-pukk-2-e1615449712725-770x440.jpg 770w)
Kas teatrit võib reklaamida nagu hambapastat?
Mis on lavalool ja turunduslool vahet ja ühist? Detsembris vahetasid mõtteid Eesti Noorsooteatri lavastaja, visuaalteatrifestivali Tallinn Treff juht Leino Rei ning Taevas Ogilvy copywriter, vabakutseline lavastaja Sander Pukk. Nüüd on teatrid pausil ja aega vestlus kirja panna. Peep Ehasalu küsis.
![Ogilvy PR & Influence projektijuht Liilit Kirss](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liilit-kirss-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liilit-kirss-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liilit-kirss-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liilit-kirss-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liilit-kirss-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liilit-kirss-770x440.jpg 770w)
Sotsiaalmeedia trendid otse nende loojatelt: pigem ausust ja toorest „päris elu“, mitte võltsreaalsust
Mis on hetkel sotsiaalmeedias kuum lisaks sellele, et rokivad aus, läbipaistev sisu, livestream, platvormilt lahkumata poodlemine ning igasuguses pikkuses videod? Ogilvy PR & Influence projektijuht Liilit Kirss uuris suunanäitajatelt ja valdkonna ekspertidelt, mis on selle aasta ja antud hetke suundumused. Vastused tulid põnevad ja harivad.
![Milose tegevjuht Brit Mesipuu](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/06/brit-mesipuu-scaled-e1592389827657-1540x880.jpg 1540w)
Ülevaade eestimaalaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutusest aastal 2021
Iga aastaga kasvab interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Suure pandeemia ajal on interneti kui meelelahutaja ja töökeskkonna tähtsus veelgi kasvanud. Kokkuvõtte We Are Social & Hootsuite uuringust tegi Brit Mesipuu.
![Julia Vään](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/julia-va25cc2588a25cc2588n-770x440.jpg 770w)
Eestlane Julia Vään tõusis Coca-Cola globaalsele juhtpositsioonile
Maailma suurima karastusjookide tootja globaalseid innovatsioone hakkab juhtima eestlane – Coca-Cola valis taimsete jookide ning kohvi kategooria regulatoorsete suhete juhiks Julia Vääni, kes alustab antud positsioonil selle aasta aprillis. Vään hakkab juhtima innovatsioonide teaduslikku ning seadusandlusele vastavuse suunda.
![Liis Oper. Foto: Jarek Jõepera](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/liis-oper-e1614857916312-1540x880.jpg 1540w)
CMSPHD-st sai Intense growth HUB
Meediaagentuurist CMSPHD sai ettevõtete kasvukeskus Intense growth HUB. “Me ei defineeri ennast enam meediaagentuurina, ei piira selle valdkonnaga, kuigi eks meediateenused jäävad ka edaspidi osaks meie teenustespektrist,” ütles ettevõtte tegevjuht Liis Oper.