Uudised
Globaalsete reklaamiplatvormide edasimüüja Httpool: klassikalises mõttes konkurente meil Eesti turul ei ole
Turundajate Liitu (TULI) astus meediaplatvormide reklaamihaldusega tegelev Httpool, mille peakontor asub Ühendkuningriigis ning üks paljudest harukontoritest ka Eestis. Küsimustele vastab Httpool Eesti maajuht Kerttu Talvik.
TV3 programmijuht Raimo Kummer lahkub ametist, kanaliga liitub loovjuhina Urmas Eero Liiv
TV3 programmiosakonna restruktureerimise käigus kaob programmijuhi koht ning 2017. aastal alustanud Raimo Kummer lahkub ametist. Enne Kummerit töötas sel ametipostil Urmas Eero Liiv, kes naaseb TV3 Gruppi telekanalite loovjuhina. Äsja liitus TV3 Grupiga ka Eliis Pärna, kes asub juhtima ja arendama grupi online-meediat.
Velvet tervitab meeskonnas esimest liikumisteede disainerit Eestis
Elin-Harriet Helemäe on disainibüroo Velvet värskeim meeskonnaliige, kelle amet pole uudne mitte vaid Velvetis, vaid kogu Eestis. Toeks haridus ja kogemus sisearhitektina, spetsialiseerub ta disainerina üksikasjalikult liikumisteede lahendustele, mis on valdkonna edendamisel oluline samm.
Tiina Lepisk: turundusjuhi edu sõltub ettevõtte tervikpildi mõistmisest
Tiina Lepisk hakkab edaspidi TULI uudistes jagama oma kogutud mõtteid ja teadmisi EBS-i turundusjuhtidele mõeldud arenguprogrammist. Tiina soovib, et temaga ühineksid õpingutel ägedad valdkonna tegijad, et liikuda koos Eestis kvaliteetsema ja julgema turunduse suunas.
Tarmo Hõbe: 10 aastat ettevalmistusi ja koroona tõid WRC etapi Eestisse
Septembris 2020 toimus Eestis suurim spordivõistlus alates 1980. aasta Olümpiamängudest: WRC ralli, mis jõudis eri kanaleid pidi ligi 800 miljoni inimeseni maailmas. 10 aastat ettevalmistusi ja siis ootamatu lõpuspurt: 63 päevaga pressikonverentsist ralli toimumiseni. Õla pani alla ka riik, investeerides korraldusse 2,5 miljonit eurot, mis loodeti kuhjaga tagasi teenida. Ralli korraldaja Tarmo Hõbe räägib, miks WRC etapp keset koroona-aastat just Eestis toimus, kuidas kõik tegelikult läks ning mida see meie riigile majanduslikult ja maine mõttes tähendas.
21. jaanuaril TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?
Avalöögi TULI veebinaride (hüvasti, võõrkeelne sõna webinar) 2021. aasta sarjale annab Havas Grupp. Vastvalminud Meaningful Brands uuringu järgi ootab 67% Eesti tarbijatest, et brändid parandaksid nende elukvaliteeti ja heaolu. Samas vaid poole vähem ehk 32% möönab, et brändid teevad selleks kõvasti tööd. Kuidas täita see ootuse ja tõdemuse tühimik?
Laulasmaa spaast saab LaSpa
Alates tänasest, 6. jaanuarist tegutseb Laulasmaa spaahotell uue nime LaSpa all. Spaahotelli opereerimist jätkavad kinnistu pikaaegsed omanikud, kes plaanivad lähiaastatel investeerida hotelli, spaakeskusesse ja selle lähiümbrusesse 10 miljonit eurot, et pakkuda eestlastele uuenduslikku viisi oma tervise ja heaolu eest hoolitsemisel.