26.10.2023

AJAKAVA JA TEEMAD! Making Sense’il räägitakse muuhulgas loovusest, tarbimispeo lõpust ja sellest, miks ajakirjandust sinu bränd ei huvita

Making Sense’i konverentsi esinejad ja teemad on nüüd lukus! Vaata, kes tulevad 9. novembril Erinevate Tubade Klubisse oma tarkust jagama! Ürituse avab tõeline reklaamilegend.

Making Sense toimub 9. novembril.

Tänavune Making Sense võtab taas oma fookusesse tõhusa turunduse. Laval kuuleb esitlusi efektiivsusest, seda nii andmete kasutamise, jätkusuutlikkuse kui ka loovuse võtmes.

TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega  omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. Selleaastane Making Sense’i päev lõppeb teist korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. 

AJAKAVA

  • 9.30 Saabumine, hommikukohv
  • 10.00-10.45 Sir John Hegarty – Founder, Creative at Bartle Bogle Hegarty (BBH), The Garage Soho and The Business of Creativity
    Teema: “Creativity: The Oxygen for Growth” + vabas vormis vestlus loovusest

Johni esitlus keskendub kolmele punktile. Ta räägib, kuidas loovus on iga ettevõtte jaoks fundamentaalne, kuid sellest hoolimata on see – eriti just turunduses – kriisis. Samuti arutab John, kuidas me peaks loovuse rolli ettevõtetes ning mujal ümber mõtestama. Esitluse järel vestleb temaga moderaator Hede Kerstin Luik. 

  • 10.45-11.10 Johan Johansson – Senior strategist at Carat, Dentsu
    Teema: “Synergy of Data and Creativity in Marketing”

Saa teada, miks andmed vajavad loovust ning vastupidi: miks loovus vajab oma efektiivsuse tõestamiseks andmeid. Johan võtab esitluses luubi alla päriselu näited ning jagab nelja õppetundi, kuidas eristuvad väga head turundusosakonnad andmete ja loovuse kombineerimisel headest.

  • 11.10-11.45 Jane Oblikas – Founder of design agency Design Minds and design thinking coach
    Teema: “Marketing That Matters”

Turunduse suurim ülesanne on lõpetada praegune tarbimispidu. Vaatame erinevaid võimalusi, kuidas seda teha. Kolm põhilist jutupunkti on: turundus ringmajanduse kontekstis; millest tekib turunduse süsiniku jalajälg ning jätkusuutliku turunduse strateegia, mis toetab ettevõtte ringsuse ambitsiooni.

  • 11.45-12.00 Paus
  • 12.00-12.30 Vytautas Ašeris – Director of Engineering at Vinted, Partnership professor at Vilnius University
    Teema: Can There Be Too Much Inclusion? 

Mitmekesisus ja kaasatus on olulised teemad, kuid samamoodi mängib meie elus tähtsat rolli huumor. Millal muutub huumor mittekaasavaks? Kas nali saab olla mittesolvav? Vytautas toob radikaalseid ja mitte nii radikaalseid näiteid ning mõtiskleb, kuidas ettevõtted ja inimesed saavad maailma paremaks muuta. Seda nii, et ka huumor alles jääks. 

  • 12.30-13.00 Katia Nazarova – Business Partnerships Lead Baltics & Balkans at TikTok
    Teema: “How Gen Z Will Shape Commerce”

Z-generatsioon on rohkemat kui demograafiline rühm. Nad on mitme jätkusuutlikkuse küsimuse liikumapanevaks jõuks. Nende väärtuste ja ootuste mõistmine on ülioluline mitte ainult e-kaubanduse vaatevinklist, vaid kogu turunduse tuleviku mõistes. Nad kujundavad ümber kaubanduse dünaamikat ning on jätkusuutlikkuse püüdluste esirinnas. Ettekanne keskendubki sellele, kuidas Z-generatsioon kaubandust mõjutab.

  • 13.00-14.15 Lõuna
  • 14.15-14.40 Claire Taylor – Director of Analytics & Insight at EssenceMediacom
    Teema: “We Need to Talk About the Quality of Data”

Kõik janunevad aina rohkemate andmete järele, kuid selleks, et neist päriselt kasu saada, peame rääkima nende kvaliteedist ning sellest, kuidas neid kasutada. Claire jagab kaasahaaravas esitluses oma mõtteid andmepõhise turunduse väljakutsetest ja võimalustest. Saame teada, kui palju aega võtab hea andmeanalüüs aega ning kes peab olema protsessi kaasatud, et see kõik reaalset kasu tooks. 

  • 14.40-15.05 Anu Ubaud – Co-Founder at United Imaginations, ex-editor-in-chief of Helsingin Sanomat
    Teema: “There’s No Story Here”

Mida teha, et sinu ettevõtte jätkusuutlikkuse lugu jõuaks peavoolumeediasse? Kõige tõenäolisem vastus on, et see pole võimalik. Miks sellised teemad ajakirjandust ei huvita? Brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations asutaja Anu Ubaud töötas varasemalt 15 aastat ajakirjaniku ning meediajuhina, olles ka Helsingin Sanomati peatoimetaja. Ta jagab näpunäiteid, kuidas luua lugusid, millest meedia huvitub.

  • 15.10-15.40 Paneel: Silver Vohu (SEB Panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht), Tiivi Püvi (Eesti Energia turundusjuht), Urmas Lilleorg (Turundajate Liidu juhatuse liige) ning Nilay Rammul (brändistrateeg ja turunduse õppejõud).
    Teema: “Making Sense of Making Sense”

Paneelil arutatakse konverentsil kuuldu üle, asetatakse isiklikud põnevamad leiud Eesti konteksti ning tehakse kokkuvõtteid. 

Loe esinejatest rohkem  Osta pilet Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt