19.10.2023

KÕIK ESINEJAD TEADA! Vaata, keda Making Sense’i konverentsile kuulama tulla

Jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduva Making Sense’i konverentsini on jäänud mõni nädal. Üritus toimub juba 9. novembril Erinevate Tubade Klubis. Praeguseks on selgunud kõik seitse esinejat, neli teemat ning paneeli koosseis.

Making Sense toimub 9. novembril.

Juba varem oli teada, et Tallinnas esinevad reklaamilegend Sir John Hegarty, endine Helsingin Sanomati peatoimetaja ja United Imaginationsi kaasasutaja Anu Ubaud, akadeemilist ning ärimaailma seov Vytautas Ašeris, disainiagentuuri Design Minds asutaja ja disainmõtlemise treener Jane Oblikas, Rootsi Dentsu Carati vanemstrateeg Johan Johansson ning TikToki Baltikumi ja Balkani Business Partnerships Lead Katia Nazarova.

Tutvu kõigi esinejatega

Esinejate rivi viimane täiendus on EssenceMediacomi Analytics ja Insights Director Claire Taylor.

o
Claire liitus EssenceMediacomiga 2002. aastal ning on aja jooksul vastutanud efektiivse turunduse analüüsimiseks loodud lahenduste väljatöötamise eest. Samuti on ta aidanud eri kategooria klientidel vastata olulistele ärilistele küsimustele, mis on puudutanud näiteks ökonomeetrilist modelleerimist, NPD äriprognoose ning palju muud.

Ta oskab meisterlikult hõlbustada otsuste tegemise protsesse ning aidata klientidel võtta oma turunduseelarvest maksimumi. Claire on töötanud klientidega nagu GSK, Wrigleys, TUI, Staples, VW Group, RBS, Bradford & Bingley ja Moneysupermarket.

Pärast väikest pausi on ta taas töölainel, juhib tiimi ning tegeleb klientidega nagu IKEA ja Sky. Vabal ajal meeldib talle lugeda ja küpsetada ning ta loodab kunagi osaleda Briti kokasaates “The Great British Bake Off”.

Konverentsil näeb ka paneeli, kus arutatakse konverentsil kuuldu üle ning asetatakse isiklikud põnevamad leiud Eesti konteksti.

Osalejad: Silver Vohu (SEB Panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht), Tiivi Püvi (Eesti Energia turundusjuht), Urmas Lilleorg (Turundajate Liidu juhatuse liige) ning Nilay Rammul (brändistrateeg ja turunduse õppejõud).

Selgunud on neli teemat

  • Vytautas Ašeris, PhD – Director of Engineering at Vinted, Partnership professor at VU MI
    Teema: Can There Be Too Much Inclusion?

Mitmekesisus ja kaasatus on olulised teemad, kuid samamoodi mängib meie elus tähtsat rolli huumor. Millal muutub huumor mittekaasavaks? Kas nali saab olla mittesolvav? Vytautas toob radikaalseid ja mitte nii radikaalseid näiteid ning mõtiskleb, kuidas ettevõtted ja inimesed saavad maailma paremaks muuta. Seda nii, et ka huumor alles jääks. 

  • Katia Nazarova, Business Partnerships Lead Baltics & Balkans, TikTok
    Teema: How Gen Z Will Shape Commerce.

Z-generatsioon on rohkemat kui demograafiline rühm. Nad on mitme jätkusuutlikkuse küsimuse liikumapanevaks jõuks. Nende väärtuste ja ootuste mõistmine on ülioluline mitte ainult e-kaubanduse vaatevinklist, vaid kogu turunduse tuleviku mõistes. Nad kujundavad ümber kaubanduse dünaamikat ning on jätkusuutlikkuse püüdluste esirinnas. Ettekanne keskendubki sellele, kuidas Z-generatsioon kaubandust mõjutab. 

  • Anu Ubaud – Co-Founder, United Imaginations, ex-editor-in-chief of Helsingin Sanomat
    Teema: There’s no story here

Mida teha, et sinu ettevõtte jätkusuutlikkuse lugu jõuaks peavoolumeediasse? Kõige tõenäolisem vastus on, et see pole võimalik. Miks sellised teemad ajakirjandust ei huvita? Brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations asutaja Anu Ubaud töötas varasemalt 15 aastat ajakirjaniku ning meediajuhina, olles ka Helsingin Sanomati peatoimetaja. Ta jagab näpunäiteid, kuidas luua lugusid, millest meedia huvitub.

  • Jane Oblikas – Disainiagentuuri Design Minds asutaja ja disainmõtlemise treener
    Teema: Marketing That Matters

Turunduse suurim ülesanne on lõpetada praegune tarbimispidu. Vaatame erinevaid võimalusi, kuidas seda teha. Kolm põhilist jutupunkti on: turundus ringmajanduse kontekstis; millest tekib turunduse süsiniku jalajälg; jätkusuutliku turunduse strateegia, mis toetab ettevõtte ringsuse ambitsiooni.

Piletid

  • TULI liikmele 125€+km
  • Üldpilet 155€+km

Pilet sisaldab sissepääsu 9. novembril ETKs toimuvale sündmusele, kohvipause ning lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 150 – kiirustage!

Loe konverentsist rohkem

Osta pilet

  • Millal? 9. novembril 2022 kell 9.30-18.00
  • Kus? Erinevate Tubade Klubi, Telliskivi 60A-1

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt