Uudised
Httpool osaleb esimesena maailmas TikToki eksklusiivses koolitusprogrammis
Ülipopulaarne sotsiaalmeediaplatvorm TikTok viib läbi TikTok Academy nimelise koolitusprogrammi, mille raames jagatakse olulisimatele koostööpartneritele turundusalast oskusteavet. Esimese ettevõttena on osalema kutsutud ka Eestis tegutsev globaalsete sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpool.
Tabasco teeb Pakendikeskusele reaalajas turundust
Tarmo, vahendid kaamera kinniteipimiseks leiad meilt! – sellise sõnumiga Pakendikeskuse reklaam muutus sotsiaalmeedias viraalseks vaid mõned tunnid peale riigikogu liikme Tarmo Kruusimäe äpardust veebikaameraga. Reklaami autoriks on loovagentuur Tabasco.
Kampaania: Rimi ja perekond Kõrvits kutsuvad peresid eeskujuks olema
Käesolevast nädalast hakkas sotsiaalmeedias levima video, kus Genka alias Henry Kõrvits alustas vlogerikarjääri. Videos räägivad Henry ja Maris, kuidas lapsevanemad on justkui autopiloodil pidevalt eeskujuks oma lastele igas oma tegevuses. Nii ka toitumises. „Laste toitumisharjumused kujunevad nende vanemate eeskujul. Kui sa sööd rämpsu, söövad ka nemad rämpsu. Ja kui sa sööd mitmekülgselt, võtavad nad selle üle,“ kirjeldab eeskujuks olemise olulisust muusik.
Uus trend – kommunikatsioonijuhi roll usaldatakse terviklikult agentuurile
Üha enam rahvusvahelisi ja Eesti ettevõtteid liigub seda teed, et kogu kommunikatsiooniosakonna töö võetakse sisse terviklikult agentuurist. Kas see otsus õigustab ennast ja mis on sellisel juhul võtmetähtsusega, et koostöö sujuks?
TULI taskuhääling. Annika Avikson: „Koostööd tehes saame väikese riigina olla suured“
Reklaami- ja disainiagentuuri AD Angels partner ja juht Annika Avikson räägib seekordses taskuhäälingus agentuuri saamisloost, sel aastal 70. juubelit tähistava ICOM agentuuride võrgustiku tegemistest, kliendisuhetest ja vägevatest projektidest. Nii neist, mida AD Angels on teinud kui ka neist, mida möödunud aasta kontekstis eriliste turundustegudena nii Eestis kui ka mujal maailmas tasub esile tuua.
Armastuse leidmisest peale isolatsiooni ehk tarbijate muutunud ootustest, väärtustest ja käitumisest
Meediaagentuuri Initiative brändijuht Jana Arendi tegi kokkuvõtte Initiative Culture Labi artiklist, mis annab ülevaate, kuidas on COVID-19 ajal maailmas tarbijate käitumine muutunud ning kuidas sellest tulenevalt pandeemiast taastuvas maailmas brändide relevantsust tõsta.
Lauri Tikerpe ja Ilmar Kurvits liitusid Optimistiga
Alates aprillikuust tegutsevad Optimisti ridades loovjuht Lauri Tikerpe ja AD Ilmar Kurvits. Sisenedes nende kontorisse on tunne, nagu koroonat polekski. Maja on saginat täis, koosolekuruumides käivad arutelud, köögis pahiseb piimavahustaja. On kohe aru saada, et Optimist ei ole virtuaalne platvorm, vaid päris meeskond, kellele meeldib teha asju koos. Töötada koos, reisida koos, õppida koos. Isegi koroona põeti märtsi alguses koos läbi.