Uudised
Tiia Nõmm: miks ettevõttena heategevuses kaasa lüüa?
Jõuluaegsed heategevuslikud üritused on tänavu suure surve all – aidata tahaks, aga iga suurem koosviibimine võib ühiskonnale teha hoopiski karuteene. Ülemiste keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm kirjeldab iga-aastase lastekodude jõululaada Topeltkink näitel, kuidas traditsioone au sees hoida ning miks on üldse oluline ettevõttel heategevuses kaasa lüüa.
Velvet ja Newton pälvisid ADC*E Awardsil tunnustuse
18. detsembril toimunud online galal kuulutati välja Euroopa ühe tähtsaima disaini- ja reklaamikonkursi ADC*E Awards 2020 võitjad, kus osalesid ka kohalike loovkonkursside – Eesti puhul ADC*Eesti Disainiauhinnad ja Kuldmuna ühendatud konkursi – võidutööd.
Eesti 2020. aasta silmapaistvaimad turunduskampaaniad (osa II)
Kui lõppevale aastale mõelda, siis esimesena tulevad ilmselt meelde koroonauudised ning sellised nimed nagu Popov ja Kadai. Aasta 2020 sundis käigupealt suuri reklaamikampaaniaid pausile panema ja turundusegevusi ümber planeerima. Sellegipoolest vaatavad valdkonna eksperdid korraks tagasi ning meenutavad, millised kampaaniad või reklaamid neile lõppevast aastast meelde jäid. Mis läks korda, liigutas, pani tegutsema ja tekitas oma professionaalsusega imetlust? Sõna saavad Sven Luka, Villem Valme, Anne Tääkre, Kristi Hürri, Annika Oja, Oliver Helm, Siim Nikopensius, Janika Ritson ja Tõnu Kõva.
Mustamäe korvpallihoonesse ehitatud kuumaastik tõi Milestone Eventsile mainekal üritusturunduskonkursil kulla ja pronksi
Best Event Award World Festival (BEA) on sündmus, kus tunnustatakse maailma parimaid üritusturunduse ning live-kommunikatsiooni projekte. Tänavu online’is toimunud festivali näol on tegemist Euroopa üritusturunduse valdkonna hinnatuima konkursiga.
Zavod BBDO otsib projektijuhti
Zavod BBDO otsib oma meeskonda vähemalt kaheaastase kogemusega projektijuhti, kelle digikogemus aitab agentuuril edukalt alistada uusi väljakutseid. Kui just sina oskad meisterliku dirigendina aidata meil mängida parimaid palasid, osava keskmängijana hoida koos meie tiimi ja olla kirss kliendi koogitükil, siis sind me otsimegi. Kui teed meie töö paremaks, osaled aktiivselt projektides, ajad õiget asja ja sulle meeldib võita, siis Zavod BBDO on sinu koht!
Digiturunduse liider Nobel Digital: 2020 soosis digiteadlikke ärisid
2020 oli digiagentuuride jaoks erakordne aasta: koroonakriisi toodud järsud muutused andsid kasvuvõimalusi digitaalsele turundusele panustavatele klientidele ja see omakorda lõi uusi võimalusi ka digitaalsele suunale spetsialiseerunud turundusagentuuridele, ütles Eesti ühe suurema digiagentuuri Nobel Digital juht Kristiina Tukk.
Maailma üks parimaid tänavusi jõulureklaame “Take care” filmiti Tallinnas
Münchhausen Productionsi poolt produtseeritud ja Eesti näitlejate osalusel valminud jõululugu Saksa veebiapteegile Doc Morris ei jäta kedagi külmaks. Lugu räägib vanaisast, kes ühel hetkel sangpommiga kõvasti trenni tegema hakkab. Miks – see selgub reklaami lõpus.