Uudised

META Advisory võitis piirkonna suurimal kommunikatsioonikonkursil peaauhinna
Work in Estonia ja META Advisory koostöös loodud imagokampaania „Skip 2020. Step into the future“ sai Eventiada IPRA GWA kommunikatsiooniauhindade jagamisel parima tööandja turunduse kampaania eriauhinna. Piirkonna suurimal kommunikatsioonivaldkonna konkursil osales tänavu rekordarv osalejaid ühtekokku 15 riigist.

Tulevik? Uus reklaam reageerib vaataja emotsioonidele
Lexus tõi turule tehisintellektil põhineva reklaami, mis muutub vastavalt vaataja emotsioonidele. Uue Lexus ESi turuletoomiskampaania nimega „Feel Your Best“ kasutab vaataja veebikaamerat, et selgitada välja inimese meeleolu ja kohendada sellest lähtuvalt reklaami sisu.

Tudengid kombivad piire: „Siin saab öelda, et laske loovus hulluks!“
Tallinna ülikoolist leiab reklaamitudengite tööde näituse. Õppejõud Sven Luka sõnul on noored loovad ja leidlikud. Lisaks tõi näitus välja ka seiga, kust oma õppetunni said nii tudengid kui ka klient.

Facebooki ekspert loosimängudest: paar rikkumist võivad kaasa tuua eluaegse keelu
Jõulude lähenemisel saavad sotsiaalmeedias pühade-eelsed mängud aina rohkem hoogu sisse. Just seda tüüpi postitused on aga saanud mitmetele turundajatele komistuskiviks, sest need ei anna soovitud tulemusi või on vahvast mängust saanud hoopis peavalu tekitav bännifiasko. Mis on toimivad alternatiivid sarnast laadi postitustele?

Võimas! Eesti noppis ADC Euroopa festivalilt rekordiliselt palju auhindu
Eesti tööd tegid Art Directors Club Euroopa (ADC*E) festivalil aegade parima tulemuse: kokku võideti kuus auhinda, millest kaks olid hõbedased ja neli pronksid.

EPRA aastaauhind ootab kandidaate
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutab välja traditsioonilise EPRA aastaauhinna valimise, et tunnustada inimest või organisatsiooni, kelle tegevusel oli 2021. aastal Eesti suhtekorraldusele kõige suurem mõju.