Uudised
Britte Maidra: Eesti meediaagentuuride tase on klientide sõnul läbi aegade parim
Turundajate Liiduga (TULI) liitus dentsu, rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis. Eestis kuuluvad dentsusse näiteks meediaagentuurid Carat ja Vizeum. Dentsu Estonia tegevjuht Britte Maidra räägib, kuidas Eesti tiimi andmeanalüütikud aitasid dentsul siinsel turul äriettevõttena edu saavutada – käive kasvas pea miljoni euro võrra, lõpetades eelmise aasta ligi 10 miljoni euroga.
Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa
SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud kampaania “Kiusamine jätab jälje kogu eluks” ilmestab koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega. Kampaania heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.
Initiative: turundusjuhi töö lihtsustamiseks võiks meediaagentuur aasta meediaeelarve ise soovitada
Aasta lõpp on ettevõtetele tavaliselt järgmise aasta eelarvete põhjendamise ja kinnitamise aeg, parajalt kiire ja stressirohke periood. Tavapäraselt annavad turundajad meediaagentuuridele oma aastased meediaeelarved, mille baasilt loovad agentuurid meediastrateegiad. Meie kiirelt muutuval turul ei pruugi olla enam kõige efektiivsem lähenemine see, et meediaagentuur lihtsalt kasutab ettemääratud investeeringut nii suures mahus kui võimalik ja nii hästi kui võimalik.
Turule tuli uus klasteragentuur kiop.agency
Kiop.agency asutajaks on Moonika Kiop, kes oli ka loovagentuuri Creatum üks asutaja ja nüüdseks endine partner. Moonika müüs oma osaluse Creatumis 2020 augusti lõpus Igor Baturinile ja töötas välja uue kaubamärgi kiop.agency. Igor Baturin arendab endiselt oma tiimiga Creatumit.
Esmakordselt Eestis: mehed räägivad sotsiaalkampaanias oma vägivaldsest minevikust
„Mina olen Riho. Minu vanemad olid vägivaldsed.” Nii algab Sotsiaalkindlustusameti ning Havas Creative’i loodud “Milline meeskuju tahad sina olla” kampaania üks videoklippidest. Esmakordselt Eestis räägivad kaks meest sotsiaalkampaanias oma vägivallaloo.
Wiedemanni Tõlkebüroo: turundustõlked on üks meie põhivaldkondi
„Tõlkimine on keerukas, süvakeskendumist nõudev ajutöö, mis vajab ümberlülitumiseks aega. Loominguline tõlge võidab, kui tal lastakse hetk hingata,“ räägib Turundajate Liidu (TULI) värskeim liige, Wiedemanni Tõlkebüroo tegevjuht Taavi Toomasson.
Anni Rahula: on viimane aeg influencer turunduse päästmiseks
Olen üsnagi aktiivne Instagramis, kus jagan kümne tuhande jälgijaga hetki oma igapäevaelust. Olen elu jooksul teinud ligikaudu 60 koostööpostitust. Sealjuures ei võta ma kunagi brändidega ise ühendust – välja arvatud juhul, kui kasutan platvormi, kus turundajad sobivate sisuloojate leidmiseks ise kampaania üles panevad.