03.11.2023

Vaata! Coca-Cola uus jõulureklaam tähistab headust meis kõigis

Täna avalikustati Lapimaal Coca-Cola jõulukampaania, millest saab osa ka Eesti. Ühtlasi näidati esmakordselt selleaastast jõulureklaami “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid”.

Kuvatõmmis Coca-Cola reklaamist.

Coca-Cola on jõuludega tihedalt seotud – kellele seostub Coca-Cola jõuluvanaga või jõulukaravaniga, kellele hoopis hea toidu ja lähedastega veedetud ajaga. Tänavuse jõulukampaaniaga “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid” tähistab Coca-Cola jõuluvanaks olemise tunnet meis kõigis. Olgu selleks naabri aitamine, oma viimase Coca-Cola jagamine või võõrale abikäe ulatamine,” selgitas Coca-Cola Poola ja Baltikumi turundusdirektor Marit Kroon. Eestis saab jõulureklaami teles näha alates 6. novembrist.   

Coca-Cola on pikka aega olnud seotud jõuluvana kuvandiga pärast selle esialgset kasutamist jõulureklaamides 1920. aastatel. Coca-Cola tellis 1931. aastal Michiganis sündinud illustraatorilt Haddon Sundblomilt jõuluvana kujutise, mida kasutati brändi pühadereklaamides. See ikooniline kujund on justkui Coca-Cola sünonüüm ning selle joonistuse originaalid on leitavad üle maailma erinevatest kunstigaleriidest. 

Selle aasta Coca-Cola jõulureklaam, mille lavastas Pontus Löwenhielm, kujutab ilusat talvist linna, kus tänavatel kõnnib sadu muhedaid jõuluvanasid. Reklaami jooksul näeme, kuidas jõuluvanad aitavad ja toetavad üksteist väikeste abitegudega, jõudes arusaamisele, et jõuluvanade maailm on täis headust ja suuremeelsust. Kulminatsioonis näeb, et see on tegelikult inimeste enda “sisemine jõuluvana” ja headus, mis igapäevaste lahkuste kaudu väljendub.  

Aita Coca-Colal teha head! Külasta Coca-Cola äppi, kus saad teha testi oma sisemise jõuluvana leidmiseks. Iga tehtud jõuluvana testi eest teeb Coca-Cola annetuse Toidupangale.  

Autor: Coca-Cola

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt