Uudised
Facebook alustab koostööd Httpooliga, et toetada ettevõtteid Balti regioonis ja Eestis
Suhtlusvõrgustik Facebook ja meediaplatvormide reklaamihaldusega tegelev Httpool alustavad Baltikumis koostööd, et siinsetele ettevõtetele reklaamituge pakkuda. Httpoolist saab koostööleppe sõlmimisega Facebooki teenuste esimene volitatud edasimüüja Eestis, Lätis ja Leedus.
Lennart Komp: Alkoholivaba õlle reklaam võiks olla normaalne
„Arvestades
alkoholivabade õllede marginaalset turuosa ja võrdlemisi kitsast valikut, peab
olema imeliselt puhas inimene, et mitte seostada seda tootjate võitlusega
põhikategooriates. Tegemist on ju ikkagi õlletehastega, mitte alkoholivaba õlle
tehastega. Inimesed pole ju lollid,“ kirjutab kommunikatsioonibüroo Dalton vanemkonsultant
ja partner Lennart Komp.
Joel Volkov: Rohkem konstruktiivsust
„Kui meile ei meeldi valimistulemused, siis kuulutame
pahaks need, kes tegid eduka reklaamikampaania. Kui meile ei meeldi, et
alkoholivaba õlu sisaldab sõna „õlu“, siis kuulutame tegevuse ebaeetiliseks. Jutt
eetikast ja vastutustundest ei tulene mitte sellest, mis on lubatud või
keelatud, vaid inimeste hetkeemotsioonidest,“ kirjutab Tanki loovjuht Joel
Volkov.
Asjad on ikka väga valesti, kui me teeme 3-minutilise elueaga tootele 50 aastat kestva pakendi
Möödunud nädalal toimus Londonis rahvusvahelise toidu- ja joogibrändide loovkonkursi FAB Awards auhindade jagamine ja sellega seoses ka seminaripäev Google’i kontoris. Optimist Creative’i loovjuht Agnus Laane teeb söödavas formaadis kokkuvõtte mõtetest, millega tema sealt koju tuli.
Kas like’id või reaalsed päringud? Kas ja kuidas B2B ettevõte peaks kasutama sotsiaalmeediat.
Igavad postitused, 2-3 like’i enda töötajatelt,
peaaegu välja surnud kontod, kuhu postitatakse siis, kui kellelgi meelde tuleb
või kui sekretäril teiste tööde kõrvalt lõpuks aega leidub. Edasijõudnud kasutavad boosti
ja koguvad ka rohkem like’e, kuid mingil põhjusel ei konverteeru need like’id päringuteks. Kas tuleb tuttav
ette? Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue annab nõu, kuidas üks B2B ettevõte võiks
kasutada sotsiaalmeediat.