04.05.2021

Rethinki turundusvaldkonda asub vedama Helen Kondoja

Rethink on 2019. aastal asutatud strateegilise disaini agentuur klientidega Eestis, Euroopas ja Ameerika Ühendriikides. Alates 1. maist on Rethinki partner Helen Kondoja, kes arendab digiturunduse ja kommunikatsiooni ärisuunda.

Helen Kondoja
Helen Kondoja

Aastatel 2007 kuni 2016 tegeles Helen EMT, Elioni ja Telia digikanalitega, peale seda toimetas Optimist Digitalis ja Optimist Creative’is ning vahetult enne Rethinkiga liitumist oli ta Euroopa Innovatsiooniakadeemia Chief Marketing Officer. Helen jätkab ka Paide Arvamusfestivali vedamist, juhtides festivali turundust. Ta on õppinud psühholoogiat Tartu Ülikoolis ning täiendanud ennast strateegilise kommunikatatsiooni valdkonnas Tallinna Ülikoolis. 

“Minu jaoks on oluline võimalus ehitada turundus- ja kommunikatsiooniteenuse ümber laiem kontekst, kus saavad kokku kliendiuuringud, disainmõtlemine, kasutuskogemuse- ja kasutajaliideste disain ning ka veebiarendus,” ütles Helen Kondoja. 

“Heleni lisandumine on oluline verstapost, mis katab viimase suurema augu Rethinki väärtuspakkumises. Edukas turundus ja kommunikatsioon rajaneb hästidisainitud tootel või teenusel – ning ka vastupidi. Mul on väga hea meel, et saame nüüdsest klientidele pakkuda laiapõhjalist ning väga kvaliteetset tuge ka selles valdkonnas,” lisas Rethini juhtivpartner Lars-Erik Hion.

Rethinki kliendideks ja koostööpartneriteks Eestis on Coop Pank, Novo Nordisk, Vabariigi Valitsus, Ernst&Young, Rally Estonia, Maksekeskus, EAS jt.

Toimetas: Silja Oja, TULI

Kõik uudised