03.05.2021

Taeva Pesamuna 2021 briif: Teeme pai!

Tänavuse Kuldmuna noortekonkursi Taeva Pesamuna osalejad löövad kaasa kodanikualgatuses „Teeme pai!“. Eriliseks teeb seekordse Taeva Pesamuna see, et konkursi võidutöö näeb päriselt trükimusta ja sahistab eetris raadiolaineid.

Täna kell 12.00 asus tööle 41 Taeva Pesamuna noortetiimi. Aega on neil 48 tundi, et lahendada järgnev ülesanne.

Taeva Pesamuna 2021 briif

Teeme pai!

On olnud erakordselt keeruline aasta. Erakordselt sitt. Nii võib kirjutada küll, sest miks emakeele võimekust varjata, kui see suudab kujutada asju nii, nagu need on. Kes on meid selles jamas elus hoidnud? Päriselt elus hoidnud? Õed ja hooldustöötajad on need, kes on teinud kõik maailmarekordid, et hoida inimesi surma piirist üle minemast. Meie rahva suurkuju Lennart Meri on öelnud: „Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis!” Võtame sellest kriisist õppust ja hakkame väärtustama neid, kes on meid elus hoidnud.

Kuidas teha pai?

„Teeme pai” on kodanikualgatus, mis on reaalne, silmale nähtav ning käega katsutav tänuavaldus meditsiiniõdedele ja hooldustöötajatele, keda on Eestis ligi 17 000. Kampaania eesmärgiks on koguda raha ning kanda see võrdsete summadena individuaalsetele PAI kaartidele, mida iga õde ja hooldustöötaja saab kasutada, et nautida puhkehetki Eesti turismi-, kultuuri- ja meelelahutusettevõtetes. Ettevõtetes, kes on käimasolevas koroonakriisis samuti tugevalt pihta saanud. „Teeme pai” on kodanikualgatus, mis tähendab, et eestvedajateks ja panustajateks oleme meie kõik. Igaühe panus loeb. Selleks palumegi sinu abi, et kasutada reklaami kaasavat jõudu ja kutsuda igaüht üles annetama. Pikemalt loe „Teeme pai” kohta siit: www.ena.ee/pai ja siit: www.facebook.com/TeemePai2021.

Sinu annetus aitab teha pai!

Aita teha päriselt pai! Tänavuse Taeva Pesamuna konkursi võidutöö näeb päriselt trükimusta ja sahistab eetris raadiolaineid. Pesamuna meediapartner on Äripäev, kes annab loodule ruumi nii leheveergudel, veebis kui ka raadios.

Keda me kõnetame?

Äripäeva sihtgrupp on aktiivne, ettevõtlik ja intelligentne inimene, kes on huvitatud majandusest, investeerimisest, rahandusest, ärijuhtimisest, seadusandlusest, innovatsioonist ja nendega seotud valdkondadest. Inimene, kes on liider ja eestvedaja: ettevõtjad, juhid, väikeinvestorid, spetsialistid, arvamusliidrid, ametnikud, otsustajad. Neid inimesi on Eestis umbes 100 000.

Mida me öelda tahame?

Briif tähendab briefly ehk lühidalt. Seetõttu on ka see, mida öelda tahame, lühidalt kirja pandud. Puudu on sinu panus! Nii soovimegi, et kõnetaksid Äripäeva sihtgruppi ja viiksid nende mõtted annetamisele.

Kuidas võistlustööd vormistada?

Kampaaniaidee tuleb esitada PDF-failina. Veel võib esitada fotosid ja/või videoid, mis aitavad loovideed mõista.

Kanalid, millele kavandid esitada, on järgmised:

  • Trükireklaam
  • Veebibänner
  • Välireklaam (digiekraan)
  • Raadioklipp – näiteks kuni 40 sekundit

Kui sul on veel põnevaid mõtteid, siis pane ka need kirja ja vormista kavandiks!

Kõik reklaammaterjalid peavad suunama veebilehele www.ena.ee/pai ja sisaldama Sihtasutuse Kuressaare Haigla Toetusfond arvelduskonto numbrit EE824204278618211200. Tähelepanuks ja oluliseks märkeks, et kampaania toimub sel suvel juunikuus.

Töö esitamise tähtaeg on 5. mai kell 12.00.

Kuhu töö esitada, loe lähemalt siit: defol.io/kuldmuna/2021.
Kui tekib küsimusi, kirjuta kohe .

Edasi kulgeb Taeva Pesamuna võistlus järgmiselt:

  • Žürii valib välja 3 finalisti.
  • 18. mail palume väljavalitud 3 tiimil oma töid žüriile esitleda.
  • 20. maiks teeb žürii otsuse ja kuulutatakse välja võitja.
  • Võidutiimil on pärast võidu väljakuulutamist 2 nädalat aega tööde meediakõlbulikuks vormistamiseks.

Laast but not liist – auhinnad!

Peale au, kuulsuse ja tegevusvabaduse paneb Taevas välja 2000 € taevaliku koolitusstipendiumi, millega saavad tiimiliikmed oma oskusi arendada. Oluline on, et sinu väljavalitud koolitusasutus pakuks sulle huvi ning oleks kindlasti koolitusasutus – nime ja numbriga.

Originaalset mõttelendu ja aitäh, et aitad teha pai!

„Mul on väga hea meel, et meil tekkis võimalus äärmiselt päevakohasele projektile üheskoos hoogu juurde anda. Väga oluline oli teema valimisel meile ka see, et tegemist on kodanikualgatusega ja et see aktsioon ei oleks nö „poliitiliselt laetud“,“ kommenteeris Taeva Pesamuna žürii juht Gert Lee.

Taeva Pesamuna toetaja on loovagentuur Taevas Ogilvy.

Loovusfestivali Kuldmuna, mille raames toimub noortekonkurss Taeva Pesamuna, korraldaja on Turundajate Liit (TULI). See on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest.

Silja Oja, TULI

Loe ka:

Taeva Pesamuna ootab osalema noori turundustalente, tähtaeg: 30. aprill

Gert Lee: tänavusest Taeva Pesamuna võidutööst saab reaalne kampaania

Kõik uudised