Uudised
TULI soovitab. Taivi Koitla räägib, kust ta inspiratsiooni ammutab: mida loeb ning milliseid konverentse külastab
Teeme algust tuliuue rubriigiga, kus TULI liikmed jagavad valdkonnapõhiseid ja miks ka mitte valdkonnaväliseid soovitusi nii lugemisvara, ürituste, väljaannete kui ka muu inspireeriva kohta. Esimeste soovitustega sütitab TULI juhatuse liige, Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektor ning Toidufilmide festivali kaasasutaja Taivi Koitla.
Optimist meelitab välisriikide ettevõtteid Eestis oma digiteenust testima
“Maailma mõistes on Eesti mõnusalt miniatuurne riik. Enne suurte globaalsete investeeringute tegemist on see unikaalne võimalus testida oma teenust ja saada tagasisidet kogu populatsiooni lõikes,” ütleb Optimist Digitali juht Olari Tõnison.
Coca-Cola näitas Ungaris suudlevaid geipaare ja ajas sellega kohalikud konservatiivid närvi
Coca-Cola tuli Ungaris välja kampaaniaga “Love is Love”
(tõlk. armastus on armastus), mis kujutab samast soost inimesi suudlemas. Kuigi
kampaania sai kohalike konservatiivsete poliitikute ja poliitaktivistide
pahameele osaliseks, ei kavatse Coca-Cola taanduda.
IPA: Loovus ei anna enam endist tulemust, põhjuseks lühiajaline lähenemine turundusele
Briti reklaamiliidu
IPA värskest aruandest selgub, et loomeauhinnad on mõttetuks muutnud, sest konkurssidel
tõstetakse pjedestaalile lühiajalisi kampaaniaid, mis ei too pikas perspektiivis ärilist kasu. Loovus on kriisis, sest turundajad kasutavad seda
aina enam lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks.