Uudised
Omniva tuli välja turundajatele suunatud turunduskampaaniaga
Omniva alustas septembris kampaaniaga „Juhata turundussõnum võsast välja“, mille eesmärgiks on juhtida turundajate tähelepanu otsepostile kui endiselt toimivale ja efektiivsele turunduskanalile. Selleks loodi humoorikas videoklipp, kus Tõnu Turundussõnum otsib ekseldes oma sihtgruppi. Kampaania töötati välja koostöös loovagentuuriga Division ja meediaagentuuriga Vizeum.
Blogi: Kuidas Maria ja Daniil Cannes Lionsi noortevõistlusel Eestit esindamas käisid
Eestit
esindasid Young Lions Design võistlusel sel aastal Taeva Pesamuna konkursi
võitjad Daniil Golubev ja Maria Rahamägi. Maria ja Daniili seiklustest
Cannes’is ja võistlusest endast saab lähemalt lugeda nende blogist.
TULI soovitab. Ignorantsus – liikuma panev jõud
„Millegipärast on ikka nii, et need, kes kedagi kuidagi kuulda ei taha võtta ja kõigele uuele vastu seisavad, on ka maailmas toimuva suhtes kriitilisemad,“ ütleb Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats. Teine lugu sarjast “TULI soovitab”, kus TULI liikmed jagavad
valdkonnapõhiseid ja miks ka mitte valdkonnaväliseid soovitusi nii lugemisvara, ürituste, väljaannete kui ka muu inspireeriva kohta.
Selgusid Balticbest 2019 võitjad: välja anti 14 kulda, millest 4 võitis Eesti agentuur Optimist
Täna õhtul jagati Tallinnas auhindu loovusfestivali Balticbest 2019 võitjatele. Kokku andis rahvusvaheline žürii tänavu
välja 73 auhinda, neist 14 kulda, 17 hõbedat ja 42 pronksi. Grand prix
otsustati seekord välja andmata jätta. Kõik kullad lähevad edasi võistlema
EPICA-le ja Eurobestile.
Viru Keskus äratab Ants Laikmaa loomingu ellu
Muusikud Elina Born ja
Stefan Airapetjan, näitlejad Mari-Liis Lill ja Kristel Aaslaid ning koomik
Mattias Naan andnud oma panuse Eesti Kunstimuuseumi 100. juubeli tähistamiseks
ja koos nendega ärkavad Viru Keskuse galeriis ellu Ants Laikmaa portreemaalid.
Creative Union tutvustas legendaarsel „Loovreedel“ aasta parimaid reklaame
Ligi 300 turundusvaldkonna esindajat kogunes eile õhtul Vaba Lavale, et kuulata muljeid rahvusvaheliselt loovusfestivalilt Cannes Lions, saada inspiratsiooni ja tutvuda aasta parimate turundustöödega. Õhtut juhtisid festivali külastanud Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann ja Creative Unioni tegevjuht Rauno Kutti.