Selgusid Tallinna Vee reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd
Reklaamiekspertidest žürii otsuse ja rahvahääletuse tulemusena selgusid reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd ehk parimad õpilaste loodud kraaniveereklaamid, mille Tallinna Vesi võtab juba järgmisel nädalal kasutusele oma välireklaami- ja sotsiaalmeediakampaanias.
Reklaamikonkursi „Veendumus“ eesmärk on teadvustada noorte sihtrühmas vee joomise olulisust ja kraanivee häid omadusi ning veenda eelistama joogiks kraanivett. Konkursi ülesanne oli luua reklaam, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonna jalajälg ning plastiku ja prügi hulk.
Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Laura Korjus rääkis, et reklaamikonkursil osales 336 õpilast, kes moodustasid tiimid ja esitasid võistlusele 59 reklaami, mille hulgast valiti võidutööd. „Esitatud tööde hulk ja läbimõeldus näitab, et keskkonnahoid ja sellega seotud valdkonnad huvitavad Eesti noori ning nad on nõus looduse hoidmiseks oma panuse andma. Seetõttu väärivad kõik finišisse jõudnud tööd tunnustust.“
Žüriiliikmete hinnangul omandasid noored konkursi käigus kiiresti lihtsamad reklaami- ja disainioskused. „Reklaamiideede visualiseerimisel kasutati nii lihtsamaid vahendeid nagu paber ja pliiats kui ka erinevaid kujundusprogramme. Kõik auhinna võitnud tööd on väga tugeva tasemega ning sobivad Tallinna Vee reklaamikampaanias kasutamiseks hästi,“ lisas Laura Korjus.
Žürii ja rahvahääletuse punktide summana valiti 3 võitjat:
Tiim “MIRELLE”
Autor: Mirelle Iris Tischler, Tallinna Inglise Kolledž, 8. klass
Tiim “HOH”
Autorid: Илья Никифоров ja Ян Чижик, Lasnamäe Gümnaasium, Tallinna Linnamäe Vene Lütseum, 10. klass
Tiim “LK KONN”
Autorid: Lola Varm ja Karoliina Kalmo, Tallinna Kunstigümnaasium ja Tallinna 32. Keskkool, 10. klass
Lisaauhinna sai rahva lemmik, tiimi “DOMINATORID” loodud reklaam.
Autorid: Regina Kuznetsova, Mattias Mägi ja Margot Laan, Tartu Jaan Poska Gümnaasiumi 11. klass
Neli konkursil esile tõstetud reklaami võtab Tallinna Vesi juba järgmisel nädalal kasutusele oma välimeedia reklaamiplakatitel ja sotsiaalmeediakampaanias ning neid võib näha Tallinnas Hobujaamas, Kristiine keskuse, Rocca al Mare keskuse ja Ülemiste keskuse piirkonnas.
Kõigi nelja võidutöö tiimide liikmed saavad endale juhtmevabad Apple AirPods 2 kõrvaklapid ning neil avaneb reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku kaudu võimalus tutvuda reklaamiagentuuri igapäevatööga.
Kolme kooli, kust osales konkursil kõige rohkem osalejaid, aitab Tallinna Vesi veefontäänide rajamisel, et õpilastel ja koolipersonalil oleks mugavam täita korduvkasutatavaid joogipudeleid:
- Pirita Majandusgümnaasium (8 tiimi)
- Tallinna Mustjõe Gümnaasium (8 tiimi)
- Tallinna Mustamäe humanitaargümnaasium (5 tiimi)
Vaata ka võidutöid koondavat galeriid!
Reklaamikonkursil „Veendumus“ osales 336 noort 6-12. klassidest, kes võtsid osa seminaridest, kus nad õppisid loovideede loomist, ideest teostuseni jõudmist ja reklaamide kujundamist. Meeskondi juhendasid noorte hulgas tuntud staaridest reklaamieksperdid: räppar Metsakutsu ehk Rainer Olbri, kes töötab visuaalse disainerina mobiilirakendusi testivas firmas Testlio, agentuuri Not Perfect loovjuht, moehuvilisest reklaami-inimene Anne Vetik ning digiturundusagentuuri Vurr loovjuht, videoprodutsent ja sisulooja Lauri Pedaja. Žüriisse kuulusid reklaamieksperdid ja Tallinna Vee esindaja Laura Korjus.
Reklaamikonkursi „Veendumus“ partneriteks on Agenda PR ja Nobel Creative.
Toimetas: Silja Oja, TULI