Uudised
Mis toimub trükimaailmas? 5 tähelepanekut, mis puudutavad iga turundajat
Indrek Leemet ja Martti Kübarsepp Metroprindist külastasid märtsis Amsterdamis toimunud FESPA Global Print Expot. Tegemist on ühe maailma suurima trükiteemalise messiga, kus esindatud siidi-, digi-, laiformaat- ja tekstiilitrüki turuosalised.
ARVAMUS | Julia Piilmann: pole saladus, et “roheline” ja “jätkusuutlik” on vabalt tõlgendatavad terminid. Kuidas õiget jätkusuutlikku projekti ära tunda?
“Olen pärit Kohtla-Järvelt, klassikaliselt 90ndate Ida-Virumaalt, kus, uskuge või mitte, oli paljude noorte unistuseks päästa planeet,” kirjutab sõnumiagentuuri Akkadian partner Julia Piilmann.
INTERVJUU | Limpa mänedžer: lõpetasin kliendiga sisu kinnitamise, nüüd on 100 laigi asemel 4000
Nägin mõnda aega tagasi ülipopulaarset TikTokki, kus lumelabida vars läbistas armastatud limonaadisea Limpa keha. Tegemist ei olnud Limpa vihavaenlase loodud sisuga, vaid põssa ametliku kontoga, mis alatasa erinevaid riukaid täis. Uurisime agentuuri Taevas digiloovjuhilt – ja Limpa mänedžerilt! – Susann Kõomäelt, kas tänapäeval peabki bränd end sotsiaalmeedias “ära tapma”?
Timo Hartikainen: 5 põhjust sotsiaalmeedia turundusse investeerimiseks. Seda telemeedia arvelt
Ma ei ole kindlasti ainuke reklaamivaldkonna inimene, kes meelega telerist reklaamipause vaatab. Küll on mul viimasel ajal tekkinud väike hobi – vaatan paralleelselt üle ka telereklaami ostjate sotsiaalmeedia kontodel toimuva, kirjutab agentuuri VAAS juht Timo Hartikainen.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii II juht Kerstin Kessu Raidma: minu ambitsioon on, et võimaluse korral võiks reklaam olla osa kultuurist
On mitmeid inimesi, kes on justkui reklaamiagentuuri Tabasco sünonüümid. 15 aastat seal töötanud loovjuht Kerstin Kessu Raidma on üks neist. Kuldmunal on tänavu tema taltsutada reklaamižürii II. Intervjuus võtsime teemaks head ja halvad tööd, välisfestivalid, reklaami kui kultuurivormi ning palju muud põnevat.
Tähelepanekuid Kuldmuna veebiseminarilt: kuidas loovusfestivalil edukas olla?
Hiljuti toimus Kuldmuna veebiseminar, kus arutlesime Kuldmuna konkursil edukalt osalenud Eesti agentuuridega selle üle, kuidas loovusfestivalil edukas olla. Millele töid esitades tähelepanu pöörata? Loe edasi ja saad teada!