Uudised

Oatly loovprodutsent: olgem ausad, inimesed vihkavad reklaame
Kui paluda turundajal nimetada julgeid brände, on tõenäoline, et üsna nimekirja alguses kõlab Oatly. Rootsi kaerajoogi firma on oma sarkastiliste ja ausate reklaamidega paljudele kustumatu mulje jätnud. Vestlesime ettevõtte loovprodutsendi Salma Gaj Tophamiga, et näha paremini kartmatu brändi pähe.

Alanud kampaania juhib tähelepanu hooletule klikkimisele
Tänasest algab neli nädalat kestev üleriigiline tarbijaid hariv teavituskampaania, mille eesmärgiks on juhtida tähelepanu internetikäitumisele ning sellele, kuidas ühe hooletu klikiga võib kaasneda hulgaliselt probleeme ning isegi finantskahju. Kampaania eestvedajaks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA).

KOKKUVÕTE | Loe intervjuusid Making Sense’i esinejatega: normid, igapäevane meelelahutus ja olematu tähelepanuvõime
Making Sense’i konverents toimub juba 6. ja 7. novembril PROTO avastustehases. Pitch-koolitaja David Beckett, Ryanairi endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran, Muumide turundaja Erica Terranova ja loovjuht Mathias Appelblad muljetasid intervjuudes oma taustast, kogemustest ja sellest, millest konverentsil juttu tuleb. Võta tass kohvi ja naudi lugemist!

Tähtaeg järgmisel nädalal! Kuldmuna otsib ideed, meenuta inspiratsiooniks varasemaid
Kuldmuna konkurss toimub peagi juba 27. korda. Igal aastal on konkurssi iseloomustanud läbiv visuaalne idee ja teema, mis on aluseks ürituse loomisel. Nüüd on sinu võimalus saata meile idee, mis võib saada 2025. aasta Kuldmuna aluseks. Seekord on meil sulle ette anda ürituse juhtmõte. Enne aga viskame pilgu peale eelmiste aastate teemadele!

FINALISTID TEADA! Vaata, kes võistlevad TULImusta auhindade nimel
Kolmandat korda toimuva tulemuskonkursi TULImusta võitjad selguvad juba järgmisel kolmapäeval. Seitsmeliikmeline žürii valis 47 töö seast parimad välja reedel, 1. novembril.

INTERVJUU | Rainer Laurits: ühelgi ettevõttel ei ole võimalik kriise ära hoida. Ainus, mida saab teha, on valmistuda kriisi mõjudeks
Ettevõtted seisavad silmitsi üha sagedasemate ja ootamatute kriisidega, mis võivad kiiresti kahjustada nende mainet ja usaldusväärsust. Meta Advisory tiimijuht ja partner Rainer Laurits rõhutab, et kriisideks valmistumine pole pelgalt teoreetiline ülesanne, vaid praktiline vajadus, mis nõuab pidevat harjutamist ja strateegilist juhtimist.

Making Sense’i teise päeva kava on paigas: jututeemadeks on andmed, käitumisteadus, mõõtmine ja Ryanair
Making Sense’i turunduskonverents toimub juba järgmisel nädalal (6.-7. november) Proto avastustehases. Nüüdseks on paigas ka teise päeva kava. Vaata, kes esinevad ja millest nad räägivad!

Selgusid Making Sense’i kolm viimast esinejat: räägime jätkusuutlikkusest ja kasvupotentsiaalist
Making Sense’i konverentsini pole enam palju aega jäänud – juba 6. ja 7. novembril kohtume PROTO avastustehases. Toome teieni viimased kolm esinejat.

Burger King ja Tabasco tõid tänavale tontlikud toiduained: loodetavasti julgustab see vabanema ka AI-foobiatest
Halloween on pungil asjadest, mida karta. Õnneks ei pea toitu pelgama, sest Burger King ja Tabasco valmistasid halloweeni puhul hirmuvaba kampaania.