Uudised
ARVAMUS | Sander Maasik: programmilise reklaami mänguruum lähiaastatel suureneb
Kui Euroopas võib näha programmilise reklaami (Programmatic advertising) mahu kasvu, siis Baltikumi turumahust moodustab see praegu veel võrreldes suuremate turgudega marginaalse osa. See aga ei tähenda, et programmilise reklaami mõju või võimalusi võiks alahinnata.
Tagasivaade 2023. aasta reklaamiturule: enim kasvas välimeedia ja enim langes ajakirjade osakaal
Kantar Emori kokku pandud 2023. aasta kohalike meediakanalite reklaamipanuste netosummad näitavad koguturu reklaamimahuks 105,66 miljonit eurot. Võrreldes varasema aastaga oli kasv 7,6 protsenti. Summa sisse ei ole arvestatud otseposti ja reklaamikulutusi kinodes, mis lisaksid veelgi reklaamimahtu juurde.
Vandeadvokaat Erki Fels: advokaadile on turundus väljakutse, sest usaldusteenust on raske reklaamida ja müüa
“Advokaat ei ole harjunud ennast turundama. See pole meie kutse loomulik osa. Ülikoolis büroo- ega isikubrändi turundust ei õpetata. Usaldusteenust ongi raske müüa ja reklaamida. See peab käima kuidagi nutikamalt, kui paari LinkedIni postituse punnitamine aastas. Aga kuidas?“ arutleb advokaadibüroo TGS Baltic vandeadvokaat Erki Fels.
Algas kandideerimine Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile
2. maist kuni 1. augustini 2024 saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile, et tunnustada Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid ning -mõjusid. Eesti Disainiauhinnad 2024 toob taas avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.
Kultuurifestival SÄRIN esitles 2024. aasta kujundust
Kultuurifestivali SÄRIN 2024 toimub 13.-14. septembril juba üheksandat aastat Raplas. Selle aasta plakatikujunduse kontseptsiooniks on kumav lambipirni kuju, mis sümboliseerib säravaid ideid – kahtlemata olulised osad muusika ja kunsti loomisel. Suure lambipirni motiiv kujunduspindadel mõjub pilkupüüdvalt ja tekitab koos mänguliselt paigutatud tüpograafiaga meeldejääva kompostitsiooni.
Noppeid NextM-i konverentsilt: 3 kõige põnevamat arengut reklaamitehnoloogias
Aprilli lõpus toimunud reklaamitehnoloogia konverentsil NextM osales kolmeliikmeline Media House’i delegatsioon. Turunduse alustalad ja trendid on endised – reklaami kõige olulisem komponent on visuaal, video võidukäik jätkub ning tarbija soovib aina personaalsemaid reklaame, räägib Media House’i digitaalmeedia spetsialist Karin Kanamäe.
Tallinnas pakutakse uut välimeedia liiki: piltlikult öeldes istutame inimese reklaami ette
Tallinnas vurab ringi 100 taksot, milles saad punktist A punkti B reisides ning tagaistmel lösutades reklaame vaadata. Eestis uudse teenuse tõi turule ettevõte nimega Reklaamekraanid. Selle üks juhtidest, Lauri Kriisa räägib, mis, miks ja kuidas?
INTERVJUU | Aasta disainiagentuur Neway: meil peab olema nii hea tiim, et kui kunagi toimuks disainiagentuuride MM, oleksime võimelised võitma
Aasta disainiagentuuri tiitel reisis tänavu pealinnast välja. Tunnustuse tassis Kuldmunalt Tartusse Neway. Selle asutaja ja juht Jaan Naaber ning bränditiimi juht ja COO Arnika Kajaste räägivad intervjuus, mis neile võidu tõi ning kuidas teha tööd, mis prügikastis ei maandu.