Uudised

Orkla Eesti turundustiimiga liitus kaks uut brändijuhti
Sel sügisel liitus Orkla Eesti turundustiimiga kaks uut brändijuhti: magusa- ja snäkikategooriate ärisuunal Kelli Maar ning toidu- ja joogikategooriate ärisuunal Paula Birk.

Division võitis maaeluministeeriumi kala ja kalatoodete tarbimise edendamise 1,6 miljoni eurose hanke
Maaeluministeerium tõmbas joone alla juuni lõpus välja kuulutatud suurele ideekonkursi hankele, kuulutades välja võitja, kes hakkab järgmise kolme aasta jooksul edendama kala ja kalatoitude populaarsust Eestimaa inimeste seas. Kaheksa konkursile laekunud idee hulgast tunnistati parimaks loovagentuuri Division pakutud loovlahendus, mis valmis ühistöös MIXD Meediaga.

Üleskutse ettevõtetele: seisame oma väärtuste ja põhimõtete eest ühiskonnas!
Täna saatis Eesti juhtiv agentuuride grupp Optimist kümnele huvigrupile ja inimesele tordi, et avaldada toetust nende põhimõtete väärtustamise eest. Ühtlasi kutsuvad Optimistid kõiki Eestis tegutsevaid ettevõtteid seisma oma väärtuste eest, olles ise eeskujuks ja näidates, mis on tegelikult tänases Eestis oluline.

Äripäeva Turunduse TOP 2020 reklaamiagentuuride esikolmik: Havas Creative, Taevas Ogilvy ja Optimist Creative
Äripäeva koostatud edukaimate reklaamiagentuuride edetabeli võitis tänavu Idea AD AS, mille alla kuulub kaks brändi: Havas Creative ning alates 2020. aastast ka Havas Communication.