Uudised

Tallinn võõrustab 2022. aasta European Design Awards disainifestivali
Tallinn on valitud linnaks, mis võõrustab 2022. aasta juunis toimuvat Euroopa disainifestivali ‘‘European Design Awards‘‘. Mainekas sündmus, kuhu kogunevad sajad disainerid tervest Euroopast (ja kaugemaltki), toimub taas pärast kaheaastast pausi. Festival koosneb konverentsist, näitustest, disainijuttudest, disainijalutuskäikudest, töötubadest ja loomulikult Euroopa Disainiauhinnad galast.

Saku Õlletehast tunnustati vastutustundliku ettevõtte kuldmärgisega
Saku Õlletehas pälvis tänavu esmakordselt vastutustundliku ettevõtluse kuldmärgise, mis on tunnustuseks joogitootja ambitsioonikatele eesmärkidele keskkonna ja jätkusuutlikkuse vallas, sealhulgas eesmärgile saavutada juba 2030. aastaks tootmises süsinikheitmete nulltase.

TULI taskuhääling | Anti Jürgenstein: „Tervitusi väljastpoolt mugavustsooni!“
Neli aastat järjest aasta agentuuri tiitli võitnud Optimist Creative’i asutaja ja loovjuht Anti Jürgenstein räägib agentuuri saamisloost, arengutest, Berliinist, hangetest, klientidest, koostööst agentuuride vahel ja paljust muust huvitavast. Juttu tuleb ka sellest, kuidas vormistada head konkursitööd ehk case study’t.

TULI taskuhääling | Andrija Arro: „Turundus peab olema juhtkonna osa“
Rimi Eesti turundus – ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro võtab pulkadeks lahti Rimi jätkusuutliku ja vastutustundliku tegutsemise ning toiduraiskamise. Räägime ka sellest, miks turundus peab olema juhtkonna osa, maailma parimast turundustiimist ning milliseid eristuvaid ja julgeid kampaaniad Rimi teeb. Saame ka teada, millal ja millest sai alguse legendaarne Tudish Piip.

Konkurents töötajate leidmisel on tagasi
2021. aasta maikuus avaldasid tööandjad rohkem tööpakkumisi kui isegi 2019. aastal samal ajal, selgub värskest CVKeskus.ee tööturu ülevaatest. Kiirelt kasvanud pakutavate ametikohtade arv parandas märkimisväärselt töö leidmise võimalusi, kuid suurendas tuntavalt ka konkurentsi töövõtjate tähelepanu püüdmiseks.

Case study: Kuidas Maks & Mooritsa hakklihapakend Eestis revolutsiooni tegi
Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis tänavu Maks & Moorits, kes tõi turule uue kontseptsiooniga hakklihapakendi, mida on lihtne avada, mis võtab palju vähem ruumi, säilib kauem ja võimaldab pakendada hakkliha loodust säästvamalt. Uue pakendi valmistamiseks kulub 50% vähem pakkematerjali kui varem.

Case study: TalTechi vastuvõtukampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma
Turunduskonverentsil Password tunnustati 3. juunil Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Avaliku sektori Grand Prix’ võitis TalTechi 2020/2021 uute tudengite vastuvõtukampaania „Mõtle suurelt“. Kampaania tulemusel laekus eelneva aastaga võrreldes pea poole rohkem avaldusi, mis oli peajagu üle teistest Eesti ülikoolidest.

TULI taskuhääling. Mari-Leen Albers & Meelis Tomson: „Usalda sisuloojat!“
Eesti loetuima (pere)blogi Marimell.eu ja sisuturundusagentuuri loojad Mari-Leen Albers ja Meelis Tomson jagavad kogemusi blogijatena ning annavad väärt nõu nii turundajatele kui ka alustavatele blogijatele ja suunamudijatele. Tempokas taskuhäälingusaates on külas ka TULI ajaloo noorim saatekülaline – viiekuune Hedelin.

Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania
Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsil Password tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Ärikategooria Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania “50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad”, mille loovagentuuriks on Rakett.

Heili Klandorf-Järvsoo valiti Euroopa Turismikomisjoni Turundusgrupi esimeheks
EASi turismiarenduskeskuse turismiturunduse valdkonnajuht Heili Klandorf-Järvsoo valiti 2. juunil Portugalis toimunud Euroopa Turismikomisjoni Turundusgrupi (ETC MKG) kohtumisel järgnevaks kaheks aastaks grupi esimeheks.