Uudised

Orkla Eesti uus müügiarendusjuht on Margo Kurisoo
Maikuu lõpus asus Orkla Eesti vastloodud müügiarendusjuhi ametikohale pikaajalise turuinfo analüüsi ja äriteabe protsessijuhtimise kogemusega Margo Kurisoo. Margo fookuses saab olema analüütilise toe pakkumine Orkla Eesti müügiorganisatsiooni peamisetele tegevussuundadele.

TULI esitleb: Turundajate tenniseturniir MIXD Open 2021
Suvehooaja lõpus kutsub TULI koostöös MIXDiga kõiki turundajaid ja agentuure võtma ühes endaga reketi (mitte räppar reketi) ning vabastama endas peidusolevad Rafael Nadalid ning Simona Halepid, et 19. augustil Rocca Al Mare Tennisekeskuses mõõtu võtta.

Hans Agu nimetati Santa Maria Tex Mex kategooriajuhiks jaesuunal
Hans Agu asus tööle Santa Maria kaubamärgi Tex Mex jaesuuna globaalse kategooriajuhina ja vastutab Tex Mex jaetoodete arendamise eest kogu Santa Maria tegevuspiirkonnas: Põhjamaades, Baltikumis, Venemaal ja Kesk- Euroopas. Seni töötas Hans Agu jaesuuna turundusjuhina Baltimaades.

Saa tuttavaks TULI uue juhatuse kandidaatidega
Turundajate Liidu (TULI) juhatusse valitakse 8. juunil toimuval üldkoosolekul 10 kandidaadi seast 7 liiget. Juhatuse volituste tähtaeg on 2 aastat. TULI eelmisest juhatusest kandideerib uuesti 4 liiget. Vaata, kes kandideerivad TULI juhatusse ja tule anna järgmisel teisipäeval hääl oma lemmikute poolt!

Eesti käsitöökokteilide disain pärjati USA-s kuldmedaliga
Kui restoranid sulgesid koroonapiirangute tõttu uksed, tärkas Eesti joogitootjal Punch Club idee tuua kokteilid tarbijateni omal jõul. Sündis jookide sari, mis teenis hiljuti San Francisco World Spirits Competitionil disainikategoorias välja kuldmedali.

Kandideeri TULI juhatusse! Minu asemel.
Iga kahe aasta tagant valitakse Turundajate Liidule uus juhatus. Mitte sellepärast, et olemasolev seltskond ennast kuidagi ammendanud oleks, vaid peamiselt seetõttu, et TULI liikmeskonna kasvades peab juhatuse koosseis katma ära kõikide suuremate alamvaldkondade huvid. Uus juhatus valitaksegi seekord põhimõttel, et selle liikmete seas on esindatud nii reklaami-, disaini-, PR-i, meedia- ja üriturunduse profid kui ka brändide esindaja(d).

Ühe maja kaks lugu: kas areneda agentuuri sees või teha kannapööre
Kui kauaks jääda samale ametikohale ja/või samasse ettevõttesse? Milline karjäärikõver tagab parima motivatsiooni, isikliku arengu ja rahulolu? Kui muutus on vajalik, siis kas pigem otsida seda senise organisatsiooni seest või keskkonda täielikult uuendades?